Naar aanleiding van het katten topic maak ik er nu een voor de honden (aangezien ik ook twee honden heb ) De eerste foto is van Tinka Luna, een hond die ik ruim 5 jaar geleden uit het asiel heb gehaald en na drie jaar lang trainen en hard werken wee sociaal heb kunnen krijgen tegenover andere honden, ze was er namelijk heel bang voor en dat uitte zich in agressie, en nu leeft ze samen met twee katten en haar maatje Benji Bekijk bijlage 157993
De tweede foto is van Benji, een malthezer mixje van twee. Hij woonde eerst bij mijn schoonouders maar door dominantie problemen plaste hij in huis en wilde ze hem weg hebben, en dus woont ie nu hier, en inmiddels blijft alles droog Hier deelt ie zijn dekentje met Gabbana Bekijk bijlage 157995
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=157999&stc=1&d=1307626331 dit is/was onze eerste hond Harry heete hij , we hebben hem in huis genomen toen hij 2,5 was en eigenlijk n spuitje zou krijgen hij is niet zo lief behandeld in zn jonge leventje en had n schijthekel aaan vrouwen en kinderen maar niet aan mij hij heeft 6 jaar bij ons gewoon en vorig jaar maart precies n maand voor hij 9 werd hebben we hem in laten slapen mis m nog verschrikkelijk .
Ik wil wel een foto laten zien, maar dan wordt ik waarschijnlijk meteen herkend We hebben een zeldzaam ras, met een opvallende tekening namelijk Dus ik ga alleen meekijken
Dit zijn mijn vriendinnetjes, De witte is moeder Tosca 5 jaar oud en die heeft een nestje gehad waar we Kelsey (2) van hebben gehouden. Bekijk bijlage 158002
Hier lag Kelsey bij me op de bank en als ik haar lipjes omhoog deed bleven ze staan, geen gezicht haha Bekijk bijlage 158004
en dit is Zuma ook een amerikaanse stafford , teefje en ook een herplaatser vorig jaar n maand nadat we Harry in lieten slapen is ze bij ons komen wonen ook een schatje maar haalt t bij lange na niet bij Harry hij was t maatje van de oudste en Zuma is t maatje van de jongste heel apart http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=158003&stc=1&d=1307626529
Hahahaha wat leuk!! @nikki , aah mooie honden hoor, en ik snap dat je Harry mist en dat Zuma het niet haalt maar ja zo is elke hond gelukkig anders
Hihi ik heb net zo'n mafkees (Jackie rules!! ) en ook net zulke foto's!! Bij mijn mafkees kun je ook dit soort foto's maken!!!
inderdaad zij is ook heel anders en heeft ook haar leuke kanten ik zou haar ook niet willen missen hoor . maar was zo dol op die harry hij heeft tegen alle verwachtingen in zn goede kanten laten zien terwijl er werd gezegd dat het bij ons gewoon uitstel van executie zou zijn omdat hij al 4 keer herplaatst was in 2,5 jaar en de maat wel vol was .