Ben op zoek naar een easywalker duo met 1 reiswiegje. Maar alleen de wandelwagen is ook ok. Plus evt toebehoren voetenzakken, regenhoezen etc. groetjes redu
ik heb er een, vanaf wanneer hem je hem nodig. De kleur is zwart inclusief reiswiegje. Indien nodig ook adapters voor de maxi-cosi en maxicosi. Regenhoes zit er ook bij. Ik hoor het wel. gr
Heb hem pas in september nodig, maar is niet erg als hij al eerder op zolder moet staan. Wat zou je er voor willen hebben? groetjes redu
Ik zal even met mijn man overleggen. Heb hem in de zomer zelf namelijk nog nodig... vandaar. dus hebben totaal geen haast.
Hoi, Sorry dat het zolang duurde maar we zitten te twijfelen of september wel haalbaas is.... Kan dat zo moeilijk inschatten. Wat wil je allemaal hebben, ook de adapters en maxicosi? Of alleen de wagen incl 1 reiswiegje. dan kan ik even over de prijs nadenken die we ervoor willen hebben als we besluiten wel weg te doen..
hoi We hebben zitten denken en de wagen kan wel weg in september. Wat wil je er allemaal bij hebben, dan kan ik ook zeggen wat ik ervoor wil hebben. gr