Nu we gebroken nachten hebben zie ik er soms wat vermoeid uit overdag. Ook zijn er inmiddels wel wat kleine rimpeltjes. Ik ben op zoek naar een goede dag- en nacht crème die je er wat frisser/ minder vermoeid laten uitzien en welke misschien ook nog iets voor de kleine beginnende rimpeltjes doet. Wie o wie heeft goede tips hiervoor? Momenteel gebruik ik Rituals. Erg lekkere crème maar doet voor mij niks aan bovenstaande.
Ik gebruik nu 1 crème voor zowel dag en nacht en de bijbehorende ooggel: moisture surge van clinique. Normaal gebruik ik een andere lijn maar tijdens de zwangerschap verdraag ik minder op mijn huid en wil ik niet te veel poespas op mijn gezicht. De crème voldoet precies aan wat jij beschrijft, al doet hij verder ook niks anders dan hydrateren. Hij oogt fris, maar er zit bv ook geen spf in.
Hier clinique ddml en moisture surge. Rimpels tegengaan doe je eigenlijk alleen met een spf. Ik gebruik niet een speciale nachtcrème, soms wel de overnight mask van moisture surge
Dankjewel dames! Ik heb zowel de dag- als nachtcrème aangeschaft. Momenteel in de aanbieding bij Douglas