Wie o wie heeft tips? Onderstaand is waar ik naar op zoek ben: Minstens driekwartmouw Knielengte Beschikbaar in kleine maten (xs, 32), zeker wanneer het rechte pasvormen zijn Niet te duur(!) aangezien ze na de zwangerschap de deur uit gaan Geschikt voor kantoor, oftewel: neutrale kleuren, geen splitten tot de lies en geen V-hals tot de navel
Als Noppies ook in Nederland bestaat, kun je daar mooie dingen vinden. Ik kocht er mooie deftige jurkjes.
En kijken naar jurken die wat stretch hebben? Verder denk ik dat je helaas bij de wat duurdere merken uit gaat komen. Want idd de redelijk betaalbare merken hebben nou niet echt kantoorproof kleding. Ben heel blij dat ik dat op Mn werk niet nodig heb.
Zoiets? https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0707360001.html Noppies.com heeft nu veel jurken in de sale
Jurkjes van Ladress zijn wel wat aan de dure kant, maar ik vind deze wel echt mooi. Fijn materiaal en buik komt er mooi in uit. Misschien dat je deze zelfs ook na de zwangerschap gewoon aan kunt, valt ie alleen wat losser. Ik zie ook altijd mooie zakelijke jurken op Zalando en de Maternity lijn van Asos. Maar zelf helaas geen ervaring.
Klopt, maar omdat ik het niet vaak ga dragen vind ik dat zo zonde. Prijs is leuk, de jurk zelf valt bij mij denk ik echt als een soepjurk. Op noppies ga ik eens kijken, dank! Zalando en Asos ook nog niet op gekeken.
Waarschijnlijk vanaf volgende maand weer een paar uurtjes. Kijken hoe het gaat en kijken of ik een beetje balans kan vinden. Ik heb dan bijna 2 maanden thuis gezeten. Maar ik ga mijn grenzen 200% bewaken!
Noppies kun je ook nog even kijken via Otrium.nl, hogere kortingen doorgaans dan de sale bij Noppies zelf...
Aha, nou succes! Als t gaat, dan gaat 't (en als niet dan niet). Heb nul verstand van bekkenklachten, ging er eigenlijk vanuit dat het naarmate je zwaarder wordt, ook niet beter wordt.
Is meestal ook zo hoor. Daarom wil ik het ook echt stapje v stapje doen en zeker ook deels vanuit huis. Als het niet gaat ben ik de eerste die aan de bel trekt ik wil het gewoon graag geprobeerd hebben. Merk dat rust me echt goed doet! Dat wil ik er zeker ook inhouden. Maar bedankt. Thanks vd tips!
Proberen moet je zéker doen als je er aan toe bent, nogmaals succes! Oh en on topic, Asos heeft leuke jurkjes!
Ik heb nog een zwarte van prenatal. Maat xs geloof ik. Zwart, driekwart mouw, simpel model. Wel klein beetje pillerig, maar wil ‘m best naar je opsturen.
Even tussendoor heb jij bij de prenatal serieus een xs kunnen scoren. Elke keer als ik daar ga kijken lukt het nooit wat in kleine maatjes te vinden. Altijd m of groter net zoals met de bh’s omtrek 70 hebben ze bijv niet. @Nina Sanders waar je met asos even op moet letten is dat de kwaliteit niet altijd even super is vind ik eerlijk gezegd. En idd otrium is misschien wel handig om eens op te kijken.
Bonprix en dan niet eens de positiekleding. Als je goed zoekt hebben ze hele leuke die prima een seizoen mee kunnen
Oh goede tip. Ik heb daar eens gekeken voor positie kleding maar kleinste maart was toen 34. Ik ga eens kijken!