Hallo uwv, Ik ben uitzendkracht en kan niet aan mijn uren komen doordat ik niet meer dan 16 uur kan werken door de hormonen en emotionele achtbaan waar we nu meer dan een jaar in zitten. We zijn gestart met ivf na 7 mislukte inseminatie pogingen. Ik ben erg moe en heb weinig puf. In juli heb ik intake voor psycholoog omdat er een dreiging van depressie aan zit te komen. Ik maart is mijn contract verlopen en had ik recht op een uitkering deze heb ik stop gezet (kon nog aanvulling krijgen t/m 27 uur maar heb de energie niet om te solliciteren). Als ik een vaste baan had gehad had in mij in overleg voor 50% ziek gemeld. Maar als ik nu ziek ben krijg ik ook geen geld. Het is niet dat ik niet wil werken of er geen werk is maar ik kan het lichamelijk en geestelijk niet aan. Hoe kom ik nu toch aan mijn loon? Want de rekeningen lopen wel door. Ik ben trouwens samenwonend zonder samenlevingscontract. Mvg Britt
Beste Britt, Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Vanwege de complexiteit van de situatie heb ik aanvullende vragen voor jou. Deze zou ik graag telefonisch met je willen bespreken. Zou je jouw telefoonnummer willen achterlaten in een privé-bericht met het tijdstip (UWV is open tot 17:00) waarop we jou kunnen bereiken? Ik of mijn collega neemt dan contact met je op. Ik wens je veel sterkte. Met vriendelijke groet, Martijn UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
Oke fijn ik zal een persoonlijk bericht sturen.. Alleen niet lekker in mijn vel? Dan is het bericht niet goed gelezen of mijn probleem word onderschat .. Maar ik zal me nummer even sturen Gr. Britt