Allemaal hartstikke bedankt voor jullie lieve woorden. Kan het alleen maar met tranen lezen. Ik hoop zoo enorm dat het iets onschuldigs is. Maar ik ben er echt helemaal kapot van. Sorry dat ik niet uitgebreid reageer op iedereen. Maar heb er echt nu de kracht niet voor. Zijn vandaag met batuhan naar buiten geweest. Wat is het moeilijk om me in te houden naast hem. Maar ik heb beloofd om niet naast hem te huilen. Wat is dit enorm moeilijk... Deze onzekerheid wens ik echt NIEMAND toe. Alleen het afwachten van de onderzoeken en uitslagen maakt mij al helemaal kapot.
Vreselijk, wat vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte toewensen, samen met je gezin! Hoop dat jullie, voor waar jullie nu voor vrezen, bespaard mogen blijven! Heel veel Sterkte en Kracht!
Geen ervaring, maar ik wilde jullie ook heel veel sterkte wensen. Wat krijgen jullie vreselijk veel voor jullie kiezen en die onzekerheid is ook verschrikkelijk.
Geen ervaring meid, maar ik weet wel dat ze aan de urine kunnen zien of er een mogelijkheid is dat hij een neuroblastoom heeft. Bij mijn zoontje was twee maanden terug ook het vermoeden van een neuroblastoom en moest ik tot twee keer urine 24 uur opsparen. Aan de hand van die gegevens zien ze het heel snel. Wat zal dit ontzettend moeilijk voor je zijn, ik kan me jouw gevoel/verdriet/angst een beetje inleven omdat wij ook met die gevoelens rond hebben gelopen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
Ik lees net met tranen je bericht. Wat een veel zorgen om je kleintje. Ik wens jullie heel veel sterkte en geduld!!
Mvb meis wat enorm k.t om dit te lezen zijn eg. Helaas kan ik je er niet mee helpen. Wel wil ik je een enorme knuf geven.
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Hier geen ervaring met neuroblastoom. Wel met die spanning hoe en wat. Bij onze jongste dachtten ze aan een hersentumor waaruit onderzoeken 'gelukkig' een hoge hersendruk kwam. Toch blijft hij een verhoogde kans hebben op een hersentumor en huidkanker. Ik duim voor je dat hij geen neuroblastoom heeft. Knuf!
Geen ervaring mee. Maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Als ik mij goed herinner zijn onze kinderen op de zelfde dag jarig. Hij is wel een jaar ouder. Heel veel sterkte.
Kennissen van ons hebben een kindje die het gehad heeft. Het gaat inmiddels heel goed met haar. Zij was 2 jaar toen ze het ontdekte; zware chemo's en operatie ondergaan, maar ze is er boven op gekomen. Haar ouders hebben een blog bijgehouden. Ik zal je de link pb-en. Heel veel sterkte in ieder geval.
Heel veel sterkte! Hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid krijgen. Niks zo vervelends als in onzekerheid te moeten zitten...
Heel veel sterkte toegewenst. Ook hier geen ervaring met neuroblastoom. Wel met kanker in mijn familie, en inderdaad, het wachten is ondraaglijk. Ik hoop dat jullie heel snel geholpen worden, en dat er dan snel duidelijkheid is. Ik duim hard dat het allemaal loos alarm is!