Het lijken galbultjes, maar dat zijn ze waarschijnlijk niet. Ik heb die zelf en deze jeuken niet. Mijn zoontje krijgt deze 'pukkeltjes' af en aan, bijna alleen in zijn gezichtje, soms op zijn handje. Zijn t misschien warmtebultjes? (nee, we zijn niet bezorgd, nee de dokter weet het nog niet, straks wel: maar dat is mijn vraag niet. Mijn vraag is of iemand dit herkent als warmtebultjes) Ik kan t maar beter even gezegd hebben he.
Ik vind het niet echt op warmtebultjes lijken. Mijn zoontje en ik hebben daar af en toe last van, maar dat zijn dan echt heel erg veel witte bultjes en ze jeuken onwijs.
Hij heeft ze af en aan, muggenbultjes jeuken ook toch? Daarbij heeft hij ze te vaak denk ik om steeds muggenbultjes te kunnen zijn. Deze bultjes jeuken niet zegt hij.
Dochter klaagt ook nooit over haar muggenbultjes dat ze jeuken. Ze zien er precies hetzelfde uit. Een mug kan per nacht toch zeker wel vijf bultjes veroorzaken. Bij onze jongste was er afgelopen week ook een mug. Negen bultjes in zijn gezicht. Het is niet zo dat 1 mug maar 1 keer steekt op een nacht.
Dl had gister toevallig precies zoiets, op haar beide jukbeenderen (gekke plek vond ik). Het zijn geen muggenbeten, maar warmteuitslag vond ik het ook te groot (en te verspreid ) voor. Het is vandaag al bijna weg.
Lijken mij ook muggebultjes. En zo vaak? Ik hoor elke nacht muggen rondzoemen, het is er gewoon de tijd voor.
lijkt me ook een muggenbultje... heb ze overal, zelfs op mijn kont, dus locaties zeggen weinig ze prikken ook gerust door je kleren heen lijkt het.