huilen/brullen als ik dr haartjes droog...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    als sophie in bad is geweest, weer lekker afdrogen, maar dan komen de haartjes. die moeten tuurlijk ook droog worden, vind ze absoluut niet leuk!

wie herkent dit?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik heb daar een truc voor. Ik gooi dan de hydrofieldoek over haar hoofdje heen. En dan zeg ik: waar is Isabella nou gebleven.

Lachen natuurlijk. En tegelijk dat ik het doekje langzaam naar beneden trek maak ik haar haren droog.

Dan denkt ze dus niet aan het haren drogen, maar aan hoe spannend het is om weg te zijn en straks weer tevoorschijn te komen, :)

Altijd dikke lol.

Misschien kun je dat proberen?

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wij doen het hier net zo Bosi :)

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    bedankt voor de tip, ik ga het eens een paar keer proberen

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik herken het, maar Eva vindt afdrogen sowieso helemaal niet leuk. Het enige wat hier heel soms werkt is als ik haar afdroog en mijn vriend in de tussentijd gek gaat doen. Maar meestal gaat ze dan nog harder huilen :D. Wij drogen haar dus zo snel mogelijk af.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    ha ha, leuk, ;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik doe ook altijd zo idioot mogelijk met afdrogen en zijn gezichtjes wassen. Hij vind het ook niks. Dus tussendoor ff kietelen, gekke bekke trekken en lekker idioot doen :) Zo doe ik ook heel gek de creme op zijn gezichtje, anders krijg ik het er niet op :rolleyes:

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Astrid, zo herkenbaar, ben blij dat niemand anders ziet hoe raar/idioot ik moet doen om van het afdrogen, inwrijven en aankleden een plezier te maken :)

9. Anique

Anique Niet meer actief

Can vind er inderdaad ook nooit wat aan, vooral gezichtje wassen en gezicht insmeren is een drama,dan is het altijd gillen geblazen en aankleden vind hij helemáál verschrikkelijk, en dan helemaal de armpjes door de mouwen, dat probeer ik dan ook altijd zo snel mogelijk te doen.

Deel Deze Pagina