BLOEDBLAREN !!!! VAGINA ????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangerrtje, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0
    Dag dames,

Ik ben zo ongerust !!!! Gisteren tijdens het scheren (met spiegel anders gaat het natuurlijk niet hahah) zag ik twee zwarte buldjes op mijn schaamlippen :oops: sorry.....
    Het leken op bloedblaren. Vandaag gevraagd aan verloskundige en die heeft even gekeken. Die weet niet zo goed wat het is. Het doet geen pijn en het jeukt niet. Heb er dus helemaal geen last van. Maar het ziet er eng uit !!!!!Wie heeft hier nog meer last van... :(

groetjessss

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zijn t geen ingegroeide haartjes dat heb ik zelf weleens gehad doet in t begin geen zeer maar kan leter wel een beetje gaan irriteren.

3. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0

Nee geen haartjes, het zijn echt buldjes en dan helemaal zwart. Lijken precies op bloedblaren. Dat ken ik wel ingegroeide haartjes... Maar dit ziet er heeeeeeel anders uit. :(

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ow :S dan weet ik t niet... miss toch ff naar de ha? miss weet die wat t is?

5. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    hoi zwangertje

ik heb het ook gehad, tegen eind van de zwangerschap viel het idd op,
    want ook ik vond het fijner met een spiegel dan op de gok... :rolleyes:
    na de bevalling is ie een keer gesprongen en daarna nooit meer last gehad.
    vk zei tegen mij dat het er ws altijd al gezeten heeft, maar nooit opgevallen en door de enorme doorbloeding ineens wel zichtbaar

6. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0
    hoi !

Ik heb hem net leeggeprikt om te kijken of het alleen bloed was of iets anders (ieuwww ik weet het.) :oops: veel bloed kwam eruit. Maar ik voel me nu wel geruster omdat er dus alleen bloed uitkwam. Het komt volgens mij ook doordat de vagina meer doorbloed is. Gelukkig zit het aan de buitenkant en niet aan de binnenkant. Ik ga na de bevalling effe langs de huisarts. Want het doet gelukkig geen pijn ofzo..

Bedankt voor je reactie fijn dat er iemand is die het ook heeft gehad.... of eigenlijk niet voor jou natuurlijk.

groetjes.

7. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0
    ja ik ga na de bevalling naar de huisarts. Ik meot bijna bevallen. Was namelijk maandag uitgerekend. Dus ik wacht af..

thanks !

Deel Deze Pagina