Hoi meiden, Mijn dochter plast zo af en toe op het potje, maar meer is het nog niet. Wel heeft ze een heeeele grote interesse in onderbroekjes, dus vandaag maar eens een onderbroek zonder luier aangedaan. Alleen plaste ze net terwijl ze op de bank zat. Hoe doen/deden jullie dit, leggen jullie iets op de bank? Ik heb er nu niks opliggen, en ik denk dat dit de komende tijd wel vaker gaat gebeuren Ik wil natuurlijk geen stinkbank, hebben jullie tips hoe je de bank weer goed schoon krijgt en wat het beste is om er eventueel op te leggen? (sealen lijkt me wat overdreven ) Alvast bedankt!
Misschien die kraammatrasjes erop plakken (gewoon met tape, zodat ze niet verschuiven) en daarover een plaid?
Ik had gewoon een (grote) plastic zak, met een handdoek erover. Hij was helemaal blij, met ZIJN plekje
ow gossie, ik weet niet eens meer of ik iets speciaals deed. wij hadden een gladde leren bank toen. de bank die we nu hebben zou het ook in trekken. nooit over nagedacht eigenlijk. ik vind dat kraammatje met een doek erover nog niet zo verkeerd eigenlijk.trekt het meteen mooi in.
Wij hadden inderdaad ook een matrasbeschermer erop gelegd. Zo'n kraammatje werkte hier niet echt aangezien ze niet stil bleef zitten.
Ik was van plan er een deken op te leggen, maar ik heb geen idee hoe dat in de praktijk uitpakt (waar gaat de plas heen bijvoorbeeld ).