Leuk kadootje voor 7 jarig neefje

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Moeder van Rick, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn neefje wordt volgende week 7 en ik zoek een leuk cadeau voor hem.
    Ik kan alleen niet heel veel uitgeven, zit krap bij kas.

Iemand een leuk ideetje?
    Hij heeft niet veel fantasie kwa verhaallijnnen maken met poppetjes als Lego of iets dus dat valt al af.

Groetjes

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

#2 Saskia78, 14 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2013
    Angrybirds?

Bij 6-jarigen is dat helemaal The Bomb :)

Ik heb... Paar weken terug een neefje een tshirt van angrybirds gegeven en die was er echt helemaal stoer mee.
    Ook vriendjes vonden hem Echt Cool.
    (10€ bij Bart Smit)
    En vorige week ook voor 10€ angrybirds in space mens-erger-je-niet.
    (Boeken voordeelwinkel)

Maar bij bartsmit hebben ze ook voor 6€ bijv een broodtrommel met beker. Als ie af en toe op school eet is dat misschien ook wel leuk.

Hoeveel wil je uitgeven?

3. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ongeveer max 6a7 euro

Best lastig maar ik wil toch een klein kadootje kopen, zo zielig anders om zonder kado aan te komen vind ik.

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    je kan ook een klein spaarpotje kopen en dara het geld dan in doen?

verder slaag ik bij action wel vaak...had een pakketje gemaakt met dingen als scheetkussen, 1 of ander schiet vliegeraar, coole sleutelhanger/puntenslijper, iets lekkers, puzzel/boek/knutselding/stickers en het kostte echt niks...

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm zo heb ik laatst inderdaad een meisje een spaarpot gegeven...
    Want volgens haar moeder was ze aan het sparen voor een trampoline en alleen maar geld voor een meisje dat 6 werd... Vond ik ook weer zoiets.

Uiteindelijk was ze er superblij EN is er ook nog eens alle visite mee rond geweest :D
    Extra veel centjes dus.

(En de spaarpot zelf was een euro...)

Is de truc natuurlijk wel een leuke spaarpot te vinden... Dat is met meisjes altijd wat makkelijker dan met jongetjes.
    Ik had een spaarpot met slot en een heel snoezig printje uitgezocht.. Daar houden meisjes van. :)
    Ik heb verder niet enorm veel verstand van jongetjes speelgoed.. Alleen toevallig 2 jongetjesverjaardagen achter elkaar :)

Deel Deze Pagina