Goed dat je gebeld hebt. Het klinkt echt heel naar hoe je dochter eraan toe is . Sterkte en beterschap!
Om even een geruststellende reactie te geven dan: onze dochter is van het kaliber: volgens mij heb ik m'n teen BIJNA gestoten dus ik huil vast. 6 weken geleden, neus- en keelamandelen, ook buisjes en bleek een fikse oorontsteking tijdens de operatie te hebben. Onderweg naar huis 1 keer heel veel bloed gespuugd en 4 uur na de operatie ging het ene na het andere broodje er in. De volgende dag is ze in de tuin gaan spelen....en dat was het verder dan ook.
Sowieso was hier gezegd dat we bij koorts moesten bellen. Ivm mogelijke infectie vd keelwond. Mocht ze nu dus nog koorts hebben zou ik zeker overleggrn Oeps de nwe pagina's nu pas geladen. Heel veel sterkte. Ze is in goede handen nu!
Mijn dochter van toen 1,5 jr was een uur na neus/keelamandelen eruit aan het zingen in het ziekenhuis bed. Precies 0x gespuugd en geen enkele complicatie. Wat je hier leest kàn gebeuren maar is zeker niet de standaard.
Ze heeft extra pijnstilling gehad gisteren in het zhuis. Ze hebben haar nogmaals morfine en diclofenac gegeven naast de paracetamol. Toen hebben ze getracht om haar te laten drinken en ook onder dwang drinken, maar dat hielp niet. Toen toch een infuus gehad. In de loop van de avond knapte ze aardig op. Ze wilde zelfs een boterham eten om 2230 . Toen heeft ze een broodje op en begon ze zelf ook te drinken uit een bekertje. Ik ben vannacht bij haar gebleven en ik wacht nu op de kinderarts of ze naar huis mag. Ze is een stuk vrolijker als gisteren en is nu zelfs even aan het spelen in haar bed.
@ Frisbie en Jessie25: Bedankt voor de geruststellende woorden. Ik snap inderdaad dat dit een incidenteel iets is @ TS: Klinkt goed! Dat is fijn zeg. Hoop dat jullie vandaag lekker naar huis kunnen.
We gaan de goede kant op. We mochten zaterdagochtend na bezoek van de arts weer naar huis. Het drinken gaat goed en het eten gaat ook langzaamaan beter. Ze heeft alleen nog last van vieze smaak zegt ze. En ze heeft heeft nu alleen een andere kwaal om maar zo te zeggen. Misschien weten jullie wat dit kan zijn. Ze heeft vreselijk veel last van haar muts en haar billen. Het kriebelt erg en dan vooral snachts. Ze slaat heel erg met haar onderlijf en gilt het dan uit. Vervolgens draait ze van links naar rechts in bed en zit ze continu aan haar onderkant. Ma een minuut of 5 is het over en slaapt ze weer. Dit gebeurt om de 2 a 3 uur snachts. Overdag zit ze continu met een hand aan haar muts. Haar billen komt ze niet veel aan overdag. Weten jullie wat dit kan zijn? Ik ga overigens morgen naar de huisarts hiermee
Hoe ziet het eruit? 's Nachts jeuk dan denk je aan wormpjes, maar overdag ook aan dr vagina dan eerder aan eens schimmeltje. Echt een schimmel wordt je knettergek van de jeuk.
Ik mocht even snel kijken. Muts is van binnen wat rood en bij haar billen heb je zeg maar wat groefjes zitten en daar zitten witte losse dingetjes. Kan het niet plaatsten. Lijken soort opgekrulde velletjes