Neus- en keelamandelen weggehaald en buisje geplaatst

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Apple2015, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    ja kleintjes kunnen ookal een schimmelinfectie krijgen :( gelukkig heeft die van mij het nog niet gehad, maar heb het hier al wel vaker gelezen.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
  3. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Ik ben bij de huisarts geweest en een schimmelinfectie was het niet. Wormpjes was erg twijfelachtig. Nu heb ik voor de zekerheid 2 tabletjes gehad. Ik heb haar er 1 gegeven maar ze spuugt het uit. Nu ben ik dus 1 tablet kwijt zeg maar. Het smaakt niet lekker zegt ze. Is het spul misschien ook in drank vorm te krijgen?

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bij het Kruidvat in sinaasappelsmaak.
    Ik brak hem in 4 stukjes dan is het minder erg.
    Succes ermee ik vind het wel heel erg lijken op wormpjes!

5. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Dan ga ik straks ff naar Kruidvat. Tnx voor de tip.

Ik heb ondertussen de uitslag van de 24 uurs kweek gehad en die liet zien dat er lichte bacteriegroei is ( blaasontsteking) . De huisarts vond het niet heftig genoeg en daarom krijgt zij geen antibiotica. Wij mogen pas contact opnemen als ze meer klachten krijgt en als we nog enkele slapeloze nachten hebben. afgelopen nacht heeft ze wederom amper geslapen. Huilen ging door merg en been en we konden niks doen voor haar. Vanmorgen is zij bij de opvang om 930 in slaap gevallen en de oppas heeft haar om 1330 maar wakker gemaakt. Ze is doodmoe. Tijdens het slapen overdag huilt ze regelmatig en loopt ze met haar onderlichaam te slaan en met haar hand op haar onderkant te slaan.

Deel Deze Pagina