't blijft een rare, maar hij is zo lief!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maranka, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heb het over mijn lieverd. Gisteren vroeg ie wat ik nu weer allemaal had gelezen op het forum. Dus ik vertelde hem zo over die eerste twee weken die je kado krijgt van je 40 weken zwangerschap. Ik hoor hem zowat denken en dan zegt ie "dus als we nu heel positief denken, dan ben je nu 3 dagen zwanger!" We zijn net gestopt met de pil en ik heb sinds 3 dagen dus mijn pilbloeding. We kunnen nu dus echt beginnen, maar al drie dagen zwanger, nee.... denk het niet. (al zou het fantastisch zijn natuurlijk!) Maar de gedachte blijft leuk.
    :) :) :)

Verder hadden we het ook nog even over het verrassen van de schoonouders. Tja een beetje vooruit denken kan toch geen kwaad? :oops: Ik vond het wel een leuk idee om een positieve test leuk in te pakken en te geven. Zegt ie doodleuk. "je gaat ze toch niet iets geven waar je over heen gepiest hebt?!?" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Grrrrrrrrrrrrr............. weg leuk idee. Maar goed zoals de tietel al zegt. 't blijft een rare, maar hij is zo lief!

Groetjes Maranka

2. Niet meer actief

:) vind de uitspraak wel leuk
    je gaat niet iets geven waar je over heen gepist hebt hihi

ik heb zelf al een leuk idee om het te vertellen
    maar hou het hier nog even stil hihi
    vrijdag of zaterdag vertellen mijn schoonouders het
    ben benieuwd
    wil je het idee weten hihi
    mag je me een pb sturen :D
    succes met zwanger worden
    hopelijk is het snel raak meid

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, zo te horen kun je wel met hem lachen jah :)
    Die van mij is ook zo lekker nuchter, totaal geen dromerig gevoel ofzo en dat cyclusgedoe gaat ie zich vooralsnog niet in verdiepen :p
    Stiekem hoop ik dat ie bij de 1e echo met tranen in z'n ogen staat, dat het dan voor hem ook vorm heeft gekregen/ realistisch is.

Racebabe

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Haha, ja dat hoop ik nou ook. Denk inderdaad wel dat ie dan ook de tranen in zijn ogen heeft staan.

Caruli het pb'tje komt eraan hoor!

Groetjes Maranka

5. Toevallig had ik het er gisteravond nog over met mijn man.
    Ik zei: eigenlijk heb jij het mooi makkelijk, jij maakt je niet druk om je eisprong uit te rekenen, ook heb jij geen pijntjes in je buik waarvan je dan direct denkt dat je zwanger bent. :)

Gelukkig kunnen we daar allebei wel om lachen. Hij zei nog wel dat dat af en toe ook wel heel frusterend is. Dat de vrouw er eigenlijk het meest mee bezig is. Hij is er ook wel mee bezig, maar dan op een andere manier. Hij voelt zich soms zo machteloos. Ook wel begrijpelijk.
    Wat is het ook een lieverd.....

Nou ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

Liefs

6. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Die man van mij moest er even bij gaan zitten toen ik zei dat ik zwanger was. Die dacht namelijk dat ik met een kapotte electrische tandenborsten (ook blauw met wit) stond te zwaaien (terwijl hij de ramen aan het lappen was).. Hij dacht dus 'wat kan ik daar nou aan doen?" Hij is niet zo technisch.. en dat het een positieve zwangerschapstest was, kwam dus hard aan (terwijl ik het er al 3 dagen over had).. Hij moest er echt even bij gaan zitten, helemaal perplex LIEFFF!

Toen hij na een dagje aan het idee gewend was (en ook heel blij) ging hij een nieuwe auto uitzoeken - een station - want die heb je natuurlijk wel nodig.. terwijl ik me druk maakte over minder werken, kinderopvang etc.. da's nou echt mannenwerk he :) LIEFFF!

En toen bij de echo de bloeding toch een mk bleek, was hij het meeste aangeslagen - had het niet verwacht, terwijl ik er toch wel rekening mee hield. Hij dacht 'als het er eenmaal zit, gaat het toch niet meer zomaar weg..?!'
    LIEFF!

Met ovulaties etc val ik hem maar niet lastig, dat kan ie toch niet zien en daar is hij dan ook echt niet mee bezig..

't is wel echt een schatje die van mij!

Deel Deze Pagina