Ja, dit dus. Natuurlijk peutert iedereen wel eens iets los als ‘onderhoud’ zeg maar, maar om nou te zeggen ‘gut, wat lekker’...? Ik vind het gewoon heel vies en onbeleefd om te doen in gezelschap (en ja, daar valt je partner ook onder). En dat zal dan wel vreselijk tuttig zijn of zo, maar ik vind boeren en scheten ook niet iets waarvan ik het waardeer als men dat allemaal maar laat waaien. Natuurlijk ontsnapt er iedereen wel eens iets, prima, maar als het ff kan probeer dat dan even voor jezelf te houden....
Hehe wat een lekker topic. Ik peuterde vanavond in de neus van m'n dochter (2). Laat het me uitleggen. Ik haalde een opgedroogd snotje uit haar neus toen ze op de commode lag en ik zo in haar neus keek. Ik deed het bij de vieze pamper, hup de prullenbak in. Zegt ze 'wat doe je? Ik wil dat snotje hebben. Dan kan ik het opeten.' Ik denk dat neus peuteren trouwens lastig af te leren is... Ook al zeg je als ouders 'niet doen', 'is niet fris', dan krijg je stiekeme neuspeutertaferelen. Mijn manlief peutert ook stiekem. Maar ik zie het wel! En ik kan er soms ook knorrig op reageren hoor, want hij heeft echt een behoorlijke neus waar veel in past en ik vind dat echt vies die neusinhoud. Vooral omdat ik niet weet waar hij het laat... Wat een onderwerp zeg!
Ik ben niet meteen op hem afgeknapt hoor. Daarvoor is hij veels te leuk Maar ik stoorde me er wel even aan. Dit topic was ook meer bedoeld als reality check. Ik zie heel snel beren op de weg.
Mijn man heeft toen ik net bij hem was de eerste 2 maanden geen scheet gelaten. Het begon me zelfs op vallen... vond het gewoon vreemd Helaas is die tijd voorbij...
Doen jullie dat nooit? Heerlijk joh, snotjes lospeuteren. Balletje van draaien en er dan mee stuiteren alsof je stuiterbal vast hebt Nee zonder gekheid, ik denk dat er veel mensen wel eens in hun neus peuteren. Ik ook, maar altijd als ik alleen ben. Of ik zorg dat ik even naar de wc ga bijvoorbeeld. Snotje in een papiertje, handen wassen en klaar. Zou er niet persé meteen op afknappen, maar wel zeggen of hij dat niet zo in het openbaar wil doen.
Oh dat is positief! En hey, als dit het enige minpuntje aan hem is en blijft dan is dat ook geen probleem! Geen beren op de weg zien omdat hij neuspeutert hoor en verder gewoon super leuk is!
Heel eerlijk? Ik zou er wel op afknappen en hard ook..... tenzij het verder in alle opzichten de perfecte man is, maar een ‘nieuwe’ man, die ik nog moest leren kennen zou toch wel gelijk een flinke 6-0 achter staan.... Ik bedoel, dat iemand het blijkbaar zo normaal vindt om ongegeneerd in z’n neus te peuteren waar iemand anders bij is, nota bene een vrouw waar je een beginnende relatie mee hebt, zou mij bang maken voor wat hij verder nog allemaal normaal vindt. Voor je het weet zit je in een relatie waarin iemand met de deur open zit te poepen (waarvan ik uit eerdere topics weet dat dat blijkbaar ook iets wat veel mensen normaal vinden....).
Dat dacht ik dus ook. Scheten of boeren doet hij totaal niet, dus dit verbaasde me dan ook. Wie weet had hij het idee stiekem te doen, dan mag hij daar nog even op oefenen
Hahaha, echt he. Vind ik ook zo bizar . On topic: ik zou er wel op afknappen. Misschien heel oppervlakkig van mij, maar ongegeneerd neuspeuteren terwijl je in een beginnende relatie zit (en dus nog indruk wilt maken) zou mij huiverig maken voor de toekomst. Wat vindt hij dan nog meer normaal om te doen als hij publiekelijk neuspeuteren al normaal vindt? Ik zou daar moeite mee hebben. Sommige dingen moet je nou eenmaal voor jezelf houden. Vind ik dan. Maar iedereen is gelukkig anders daarin en wie weet ben ik gewoon raar .
Brrr .. Ik zou het echt een afknapper vinden. Oké, als iemand echt iets in zijn neus heeft zitten, hard stukje ofzo, maar nee, ik zou het totaal niet kunnen waarderen en het zou ook echt een regelrechte dealbreaker zijn voor mij. Dan vinden jullie dat maar lekker bekrompen haha, vindt het echt zo kneuzig als iemand het zonder gene gaat zitten doen. Maar dat heb ik ook met mannen die boeren en scheten laten, echt een afknapper. Maar dat is sowieso mijn type man niet, dat scheelt. Gelukkig heb ik het dan ook nog nooit meegemaakt ;p
Hier doet ie dat ook wel eens.. en daarna an zn broek smeren.. ik vroeg ook laatst aan hem, waar zat dat snotje nou beter.. in je neus of aan je broek ik kan er wel om lachen.. ik haal zelf ook wel eens jeukende snotjes uit mn neus