Hallo allemaal, Wanneer zijn de Prenatal Mazzeldagen er weer? Wat is dan de korting op kinderwagens? En zijn de wagens altijd op voorraad op heb je levertijden? Hoe zit het met de rest van de kortingen? Thanks.
Meestal zijn ze eind april en eind september. Ik zou het er niet op gokken in jouw geval aangezien je al 20 weken bent. Als je bij Babydump kijkt, krijg je vaak al korting op kinderwagens (of allemaal extra's) wat op hetzelfde neerkomt als de korting tijdens de MMM.
Meestal april & september! Nog ff geduld dus... @ Minime81, maar tijdens de Mamamazeldagen krijg je bij Bany-Dump nog extra korting
Oh dat wist ik niet Maar wel handig om te weten! (Hoewel ik zelf niets meer nodig heb....hoewel misschien de Stokke Tripp Trapp)
Als ze bij prenatal iets goedkopers hebben doet Babydump er nog extra korting vanaf... Vorig jaar veel mazzel gehad bij Babydump tijdens de mazzeldagen van Prenatal !
Krijg je tijdens de Prenatal Mazzeldagen dan geen cadeau producten bij de aanschaf van een Joolz babywagen? Iemand een idee? Dus dat je op zn minst de maxicosi cadeau krijgt samen met de korting. Las ergens anders dat de korting op de Joolz Day 150 euro was tijdens de mazzeldagen.
Ik heb toen begrepen dat Prenatal dan mooie korting heeft op de Joolz, maar je er geen extra's bij krijgt. Dus die korting is dan in vergelijking met babydump onzin. Ik heb toen de mazzeldagen waren bij de babydump de Joolz Day gekocht voor 800 euro, en door alle kortingen heb ik voor in totaal 870 euro een joolz day, maxicosi, adapter en luiertas. Dus dat was mooie aanbieding. En voor VEEL minder dan bij prenatal. Maar dit kwam dus ook door dat de babydump dus ook actie had.
Bedankt voor de info. Goed dat ik het gevraagd heb. Familie komt langs dus ze boden aan om de babywagen in zn geheel mee te nemen. Wat natuurlijk fijn is want dat scheelt me weer de btw hier.