ben nu toch wel erg ongrust :-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

heb er al een topic over gehad , maar nu is t verhaal net ff wat anders
    t begon donderdag mijn zoontje begon met wat hoesten en heb m gelijk ff na laten kijken bij de HA omdat me dochter ook ziek was (heeft een kuurtje)
    niks aan te doe zei hij .
    gister weer terug gegaan omdat t alsmaar ergen word .
    nog es goed na gekeken maar niks . longen waren schoon .
    hij dacht dat er wel een medicijntje was wat ie mocht hebben voor de hoest dus hij had de apotheek gebeld, blijkt dat ene medicijn niet meer te bestaan en er was ook geen alternatief voor een kleine baby . vervolgens heeft hij t ziekenhuis gebeld met de kinderarts die vertelde ook dat er niks voor was .
    dus wij weer naar huis met t advies om een pcm te gevenivm met evt keelpijn die hij zou kunnen hebben door t hoesten omdat hij steeds begint te huilen .
    maar eenmaal tuis heb ik hem om 18.30 gevoed dat ging redelijk 45min bezig geweest.
    mijn vriend zou rond half10 afgekolfde melk geven want ik moest weg. nou die had ie dus gegeven en daar had ie 10cc van gehad totdat ie bijna stikte in de fles en wilde daarna niet meer drinken . ik kwam thuis om half 11 en heb m zelf weer aangelegd . denk dat ie ongv 2a3 min gedronken heeft en toen begon te stampen en wringen en dus niet meer wilde .
    daarna is ie in slaap gevallen en heeft voor t eerst doorgeslapen of ik heb m niet gehoord (hij is intussen zo schor dat als hij huilt geen geluid meer maakt)
    heb m dus om 7 uur wakker gemaakt net doormiddel van verschonen maar werd niet echt wakker en had ook nog es een droge luier aan !!!:(
    hij heeft weer 2 min gedronken en is totaal vertrokken ,slaapt dus weer.
    vind t nu toch wel zorgelijk omdat hij dus ook geen natte luier had .
    wat denken jullie ???
    kan wel janken hij is nog zo klein !!

2. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de huisarts bellen.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou ook ha bellen Mijn zoontje had bijna hetzelfde en was 6 weken en toen moest hij bijna opgenomen worden.

4. happymama

dat dacht ik zelf ook maar de huisarts heeft duidelijk gezegt dat er gewoon weg helemaal niks voor is ! wel voor wat oudere babys maar niet voor die hele kleintjes ....:(:(:(

5. happymama

ga zo wel bellen maar er zal wel weer niks gedaan worden denk ik ...laat jullie zo weten wat er gezegt word

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat er geen medi is wil nog niet zeggen dat je kleintje niet geholpen kan worden.
    Bel aub want anders droogt hij uit en moet hij opgenomen worden ivm uitdroging oid.

Sterkte ermee meis.

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Gelijk bellen meis!!!
    Droge luiers en niet wakker krijgen is een teken van uitdroging en absoluut niet goed...
    Waarschijnlijk is zijn suikerspiegel nu heel laag waardoor hij zoveel slaapt en dit wordt alleen maar erger als hij niet drinkt...
    Ik wil je niet bang maken, maar hij is zo te lezen al behoorlijk ziek...

Echt hoor, ze gaan je hiervoor bij de hap niet wegsturen!!!

8. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Ik had allang weer gebeld de kans op uitdroging bij z'n kleintje is best snel en duidelijk zeggen dat hij haast niks drinkt en geen natte luier had en dan moet je echt wel langskomen ..ik kan me niet voorstellen dat ze je dan zo door laten gaan ..sterkte..

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    HAP bellen hoor! Normaalgesproken houden ze aan dat je de dokter moet bellen als je kindje de helft van zijn flessen laat staan en minder plasluiers heeft. Nu geef jij BV dus kan je nooit meten, maar geen natte luiers is niet echt goed. Dus echt de HAP bellen! Eer je bij een dokter bent zijn er zo weer een uurtje of wat overheen en mocht hij in die tussentijd ineens een uur bij je drinken is dat alleen maar mooi en kan je zeggen sorry niet meer nodig. Je moet je nu nl niet zorgen maken om 't hoesten maar om 't drinken. Laat je weten hoe 't gaat?

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Die van mij kreeg neus druppels een kuurtje en een pufje (maar hij was ook nog erg benouwd). Ging snel weer beter met hem

11. happymama

ga nu naar de spoedpost

12. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    sterkte!

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Succes en beterschap voor je kleintje!

14. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    sterkte, ben benieuwd of ze je daar wel serieus nemen, duim voor je!!!

15. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Jee wat een verhaal :( Hoop dat er wat voor je kleintje gedaan kan worden want je kan nooit zien hoeveel die drinkt.. Kan me heel goed voorstellen dat je je erge zorgen maakt. Een droge luier in combinatie met veel slapen is zorgelijk.

17. happymama

hij blijft in het zh , ben nu ff thuis voor wat spullen en dan ga ik zo weer terug .
    waarschijnlijk rs virus . t niet goed drinken komt door de vermoeidheid waarschijnlijk

18. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wat sneu, maar fijn voor je dat er iets gaat gebeuren nu! Sterkte met je kleine mannetje

19. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jeetje , hopelijk knap hij snel op. Beterschap ermee!

20. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Mijn mannetje heeft ook het rs virus gehad met 9 weken en moest een week in het ziekenhuis blijven. Veel slapen, overgeven, hoesten, verstopt...Voeding kreeg hij vooral via de sonde om voeding te krijgen en niet uit te drogen. Na een week zat de groei er weer in en dronk meneer weer redelijk goed de flesjes en mocht hij eindelijk naar huis. ZH lag aardig vol met rs patientjes..

Deel Deze Pagina