Wat voor sokjes in ballerina's of geen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie97, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Mijn dochter heeft vandaag een paar nieuwe gympen gekregen aangezien winterlaarsjes nu toch wel wat warm worden ;)
    Maar onder een rokje of jurkje staat dat niet echt dus ik wil,nog iets van ballerina's kopen voor als het nog net te koud is voor sandalen.
    Maar gewone sokjes of sneakersokjes vind ik niet zo mooi omdat je dan zo'n streep sok ziet bovenop de voet.
    Ik heb zelf wel van die sokjes die om je hak en net over je tenen vallen (die overigens vreselijk in je hak snijden) maar zijn die er wel in kindermaten en is dat uberhaupt handig bij een kleuter?
    Of kunnen ze ook wel op blote voeten erin?
    Of moet ik niet miepen en gewoon sneakersokjes aandoen?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    die zijn er wel in kindermaten..... tenminste ..... voor 3 jaar geleden,

toen mijn oudste dochter 2,5 was heb ik voor haar die sokjes gekocht, heb ze toen bij de hema gekocht.

zij vond ze alleen niet fijn.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik doe wel sneaker sokjes aan in ballerina's. En begin van de lente nog wel een maillot en ballerina's.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik doe ook gewoon sneakersokjes in ballerina's. Jammer dan dat sommige mensen het niet vinden kunnen; ze hoeven geen modeshow te lopen... ;) (Zelf doe ik het (natuurlijk?) niet, maar zeker bij dreumessen en peuters vind ik het prima kunnen. En bij de oudste van bijna 7 doe ik het zeker in het voorjaar ook gewoon.)

5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Ik vind het juist nog schattig staan bij die kleintjes.
    Zelf doe ik idd geen sokken aan in mijn ballerina's :D

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Zelf doe ik het ook niet, maar bij kinderen gaat het erom dat het lekker zit, dus lekker sokjes aan. Al vind ik sneakers vaak goed kunnen met rokjes/jurkjes.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon lage witte sokjes. Zelf niet, maar mijn kinderen lopen geen modeshow, comfort gaat boven het mooi zijn. Mijn oudste heb ik ooit een keer met blote voetjes in haar ballerina's laten lopen (en dat was niet eens zo ver), resultaat, twee enorme blaren en ze wilde haar schoenen bijna niet meer aan. Dus nee, altijd sokjes in ballerina's. Ook tegen zweetvoetjes trouwens.

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik ga mee met de rest boven mij, comfort boven mode.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Die hele kleine sokjes voor alleen je hakken en tenen verkopen ze bij de H&M en sokkenwinkels ook in kindermaten. En zou anders een maillot aandoen. Persoonlijk zou ik nooit enkelsokken in een ballerina doen, ook bij m'n kind niet.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Geen!!
    Vind het echt geen gezicht.
    Dan kies je andere schoenen dan ballerina's. Ik vind ballerina's sowieso niet mooi. Er is genoeg andere keuze.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ballerina's zijn bij mijn dochters trouwens 'bandschoentjes', ik geloof dat die dingen officieel geen ballerina's heten, maar ik noem ze wel altijd zo. :)

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik neig hier naar een grote NEE!
    Kousenvoetjes of blote vloeten, nu heeft ze toevallig een maillot aan en dat staat leuk.
    Maar sokken in zulke schoenen vind ik stom eruit zien haha, al kunnen die hele korte witte sokjes met een kantje erop nog wel schattig staan.
    Maar geloof niet dat ze dat hier in Nederland verkopen, dat is meer Spaans...

13. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Een maillot als het wat kouder is, en bij warm weer blote voeten.

Losse sokken vind ik ook niet staan. Mijn dochter van 7 had vanochtend een spijkerbroek met gestreepte sokken aan. En daarbij had ze de ballerina's aan gedaan. Dat stond gewoon niet, en moest ze van mij de gympen aan:D.

14. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Haha wisselende reacties.
    Normaal ben ik wel zo van het moet lekker zitten, warm genoeg zijn en praktisch, maar mijn dochter wilde vanmorgen perse een jurkje aan én haar nieuwe halfhoge gympen (lees; fuchsia roze jurkje, roze/grijs gestreepte legging en paars/andere kleur roze gympen). Toen mocht ze kiezen, jurkje met oude schoenen of nieuwe schoenen met spijkerbroek.

Maar goed, ik ga toch eens kijken naar die sokjes in kindermaten misschien hebben ze die tegenwoordig zonder snijdend elastiek in de hak, ook fijn voor mezelf.
    En anders wordt het sneakersokjes of blote voetjes.

15. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo'n badstof inlegzooltje. Niet zo zweterig en ook geen snijrandjes of afglijdende kousevoetjes. Sokken zou ik persoonlijk ook niet doen.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Verkopen ze hier wel bij Zara en H&M onder andere. Die draagt mijn dochtertje namelijk dan altijd.

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dl heeft altijd die kleine sokjes aan die je bijna niet ziet in de ballerina's.
    Wel de kanten die vind ik leuker staan omdat je vaak toch wel wat blijft zien.
    Bij de kleine meisjes vind ik het om nog wel leuk als ze van die witte sokjes hebben met zo'n leuk randje er aan

Deel Deze Pagina