Mannen.. grrrrr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Meiden moet ff mijn hart luchten hoor word helemaal gek hiero .. :evil:

    Al vanaf het begin van de geboorte van kyano ben ik de gene die er s'nachts uit gaat als Kyano wakker word, in het begin vond ik dit niet meer dan normaal want ik werkte niet en mijn vriend wel, we hadden ook het geluk dat het niet vaak zo was dat Kyano wakker was, maar toch ...

    Nu ik sinds een tijdje weer Parttime werk vraag ik wel eens aan mijn vriend of ik bv op een zondag ff kan uitslapen, nou dan krijg ik me dus een berg commentaar :confused: ( zoals vanmorgen ) '' Mag ik ook een keer uitslapen '' Ik kan nooit uitslapen '' :( .. sorry hoor hij kan bijna iedere zaterdag uitslapen bijna iedere zondag, en dan vraag ik 1 keer in de maand of ik 1 ochtendje een uurtje langer mag slapen en dan krijg ik daar zo veel commentaar op ... vraag me af waar ik het aan verdien :( .. als die kleine s'nachts wakker word en ik moet de volgende dag gewoon werken en hij niet dan ben ik ook nog zo loyaal om hem te laten liggen en zelf naar kyano te gaan ...

    Vraag ik dan echt zoveel om 1 x pm een keertje wat langer te slapen ?

    Ik word hier zo moe van... en ik word dan een zeikerd genoemd :(

    Stel ik me aan meiden ?
     
  2. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Welkom bij de club Chantal...
     
  3. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    erg he maud ... Die mannen denken af en toe dat ze wereld heerser zijn ofzo :evil:
     
  4. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dit vind ik echt schandalig van je vriend! Wij hebben de regel dat de ene op zaterdag uitslaapt en de andere op zondag. Zo kunnen we allebei 1 dag per week uitslapen want ik werk misschien minder buitenshuis maar ik doe wel bijna alles in het huishouden en als ik vrij ben kan ik ook niet uitslapen. Is wel zo eerlijk op deze manier. Ik zou zeker nog even met hem gaan praten.
     
  5. mamavj2008

    mamavj2008 Bekend lid

    24 aug 2008
    553
    1
    18
    Wat een bekend verhaal!
    Waar ik me vooral aan erger: als ik een hele dag gewerkt heb, haal ik om 18.00 uur ons zoontje op van het kdv. Als hij dan 's avonds nog de fles moet, moet ik die geven, terwijl ik ook nog de flesjes van overdag moet schoonmaken en (als ik moet werken de volgende dag) de spullen weer klaarzetten. En dan moet ik hem ook nog vaak alleen naar bed brengen en meneer ligt te pitten op de bank:-S Daar kan ik zo boos om worden.
    En als we een keer weg gaan, ik pak de tas in, want anders hebben we de helft niet bij ons.
    Ik heb ook al ene paar keer gezegd dat hij me moet helpen, maar dan doet hij het een keer en dan denkt ie dat het dan wel weer goed is.
    Zo dat voelt goed, om dit ff van me af te schrijven!
     
  6. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Laat ze maar denken dat ze heel belangrijk zijn,wij weten wel beter ;)
     
  7. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Oei ik hoop dat manlief net zo lief voor me is als de kleine er is als nu.

    Hij deed voorheen ook nooit wat.....we hebben toen ook afgesproken dat ik 4 dagen ging werken en hij gewoon bleef werken (hij werkt onregelmatig nachtdiensten,avonddiensten etc. en dus is veel moe)

    Maar nu ik zwanger ben hoef ik t niet eens in mijn hoofd te halen om alles alleen te gaan doen want dan krijg ik 'm.
    Hij is onwijs lief voor me gelukkig.

    Zolang ik verlof heb en hij moet werken ga ik eruit...maar als ik ook weer aan het werk ga zou ie me toch moeten helpen...ik moet sochtends om 7 uur beginnen dat betekend om 05.15 mijn bed uit. Hij hoeft pas om 16.00 te werken dus hij mag de nachten doen ;) ik doe de avonden :D

    Maar daar maak ik me echt helemaal niet druk om!

    DE ZWEEP EROP MEIDEN! ;)
     
  8. Tinusje

    Tinusje Bekend lid

    Misschien dat jullie je mannen even het volgende moeten laten lezen:

    MIJN MAN GEEFT IEDERE DAG (DUS OOK IN HET WEEKEND) FENNE HAAR EERSTE FLESJE OM 07.00 UUR! (Doordeweeks is dat vlak voor hij naar zijn werk gaat en in het weekend gaat hij daarna weer lekker zijn bedje in, want Fenne slaapt na de eerste fles verder tot ongeveer half 10). Verder verdelen we zoveel mogelijk alle taken en daar doet hij NOOIT moeilijk over.

    MANNEN, ZO KAN HET DUS OOK!
     
  9. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    meestal gaat mijn vriend eruit omda ik niet wakker wort en dan maakt ie mij wakker hy maakt de fles ik pak de kleine en doe schone luier om in tussentyd is fles klaar
     
  10. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    @ Mamavanj2008: Dat klinkt me zo bekend van die tas, hij moet na 1,5 jaar nog steeds vragen wat er allemaal mee moet .. :( ... is het nou echt zo moeilijk ?


    @Ddebbyy: Afspraken hadden wij ook gemaakt, bv over dat meneer ook mee zou helpen in het huishouden, maar ja hij denkt dat als hij na het eten zijn bord afspoelt en op het aanrecht zet ipv gelijk in de vaatwasser dat hij dan ook mee helpt .. :( ... Het enig wat hij doet is de was in de machine doen en ophangen :( ... maar ja dat is natuurlijk zooooooooooooooo inspannend in vergelijking met de dingen die ik doe...
     
  11. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Mijn man helpt heel veel in het huishouden, in het weekend slapen we allebei een dag uit zonder te mopperen. Wij verdelen alle taken en hij vindt het geen probleem, ik hoef het ook niet tegen hem te zeggen.
    De ene keer stofzuigt hij, dan ik, het is niet op een weegschaal afgewogen maar goed geregeld.
    En zoals Tinusje zegt "zo kan het dus ook mannen!" :D
     
  12. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    ik laat jullie berichten ff aan die sago lezen miss leert hij er wat van :)
     
  13. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook allebij een dag uitslapen in het weekend. Ook doet mijn vriend in het weekend altijd stofzuigen. Als die door de weeks werkt doet die altijd de afwas na het eten en verder helpt die overal mee.. Giovanna haar bad klaar maken zodat ik haar rustig kan uitkleden..samen haar naar bed brengen.
     
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Hier ook allebei een dag, maar vaak mag ik ook wel zaterdag en zondag blijven liggen! Zou het niet pikken hoor. Ook al ben je vrij doordeweeks, dat wil toch niet zeggen dat je dan kunt uitslapen?

    Al kan mijn vriend er op zich ook wel wat van hoor. Die denkt dat ik op de dagen dat ik vrij ben de hele dag leuke dingen doe..terwijl ik dan de hele dag aan het opruimen ben en met Jesper bezig ben. Mannen....
     
  15. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Sorry hoor, maar hij heeft een flinke schop onder z'n hol nodig! :) :)

    Veel mannen gaan er automatisch al vanuit dat de vrouw maar alles doet, in dit huishouden zal dat niet gebeuren :evil: ......
     
  16. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik niet uitslapen, hij ook niet uitslapen. Dus ik por hem om 8 uur er altijd uit. Of ik zet Marleen heel gezellig op bed. :D Haha, dan kan je echt niet meer slapen.

    Veel dingen zijn herkenbaar. Tja, ze zeggen niet voor niks, mannen komen van Mars. ;)
     
  17. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihihi jaaa dat is balen! Volgens mij heb je net een flinke discussie met manlief gehad of niet? Ik snap t wel hoor...lijkt me enorm frustrerend...

    En als je het tegen m zegt? Als je m uitlegd dat je niet de hele dag uit je neus aan het vreten bent?

    Huisvrouw zijn is een zwaar beroep.....dus moet je nagaan huisvrouw zijn en werken samen :rolleyes:
     
  18. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou zo zou ik ook denken jij niet ik ook niet ;)
     
  19. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb je topic verplaatst.
     
  20. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja die heeft een schopje onder het ongetwijfeld heerlijke achterwerk nodig!

    Mijn man gaat er op woensdag en 1 dag in het weekend uit voor Merel. Op woensdag (papadag) heeft hij de hele dag de zorg voor haar zodat ik kan doen wat ik wil! Lekker shoppen, naar het strand of wat dan ook. Een dag in de week om helemaal bij te komen. Super toch en mijn man vindt dat hij zo een betere band met zijn dochter krijgt en geniet er met volle teugen van!
     

Deel Deze Pagina