Jayden is over 2 maanden 1 jaar oud.. maar wat vraag je nou voor zo'n eerste verjaardag?? Kledingbonnen vooral hahaha *groeit de pan uit* maar wat nog meer? Ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben, dank je wel!
Hier idd ook kledingbonnen maar ik wil ook voor maxicosi zo'n speeltafel voor in de auto hebben. Ze krijgen van ons een megabloks tafel dus andere dingen van megabloks is ook goed. Fisher Price en Vtech doet het hier ook altijd goed! Van opa en oma krijgen ze een baby walker en ze krijgen ook nog zo'n houten ding met kraaltjes eraan (spiraal) Heb daar wel lang over na moeten denken hahaha van die loopstoeltjes waar ze in zitten zijn ook altijd erg leuk haha
Moeilijk hè! Ik lees even mee, voor ideetje voor Isabelle. Wij gaan zelf waarschijnlijk een loopbakfiets geven en we vragen sowieso wat Little people en inderdaad cadeaubonnen(/geld).
mijn meisje heeft zaterdag een poppenwagen gekregen van haba en ze loopt er inderdaad achter erg leuk + nog 2 poppen 1 van haba en een van dille en cammile zijn ook erg in trek
Ik denk niet dat ik Jayden blij kan maken met poppen hihi, ja nu misschien nog wel maar straks is het 'mama! waarom gaf je me poppen toen ik 1 werd?!' haha
Onze dochter heeft voor haar 1e verjaardag gekregen: een (smarttrike) fiets, een hobbelschaap, een poppenwagen (maar daar heb je niks aan ) tinkerbell snowball (we gaan binnenkort een Tinkerbell kamer voor haar maken, ook niet echt iets voor jou ), kleertjes, little people, duplo, zwembandjes van Minnie Mouse (heb je ook niks aan ), houten kralenspiraal, dvd's van Wolleke, boekjes... (ik ben vast nog iets vergeten...) Ik had een verlanglijstje gemaakt op Lijstje.nl - Home en dat op de uitnodiging gezet. Perfect!
van ons krijgt ze een loop/duwwagentje van vtech (heeft ze gisteren zelf al het papier afgescheurd) voor de rest heb ik gevraagd: little people speelhuis (krijgt ze van opa en oma) little people vliegtuig en boerderij aqua doodle (tekenen met water, leuk voor over een tijdje) boekjes over kleuren, woordjes, tellen, dieren vtech liedjesboek kleertjes of kadobonnen Houten puzzels, kralenspiraal, blokkenkar en een driewieler hadden we al maar dat is ook leuk om te vragen.. Ik heb inderdaad ook een lijstje gemaakt op lijstje.nl, heel handig alleen belt nog iedereen terwijl het op de uitnodiging stond..
Wij hebben niets gevraagd en het gewoon overgelaten aan de mensen zelf. Ik vind verlanglijstjes niet echt gepast, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Toevallig heb ik vandaag al wat opgeschreven voor onze Lars zjn eerste verjaardag. Valt tussen sint en kerst in dus héél veel in 1 maand tijd. Van de opa's en oma's mogen we wat duurders uitzoeken (sint/kerst en verjaardag samen byvoorbeeld) Wat we graag willen: Tafeltje + 2 stoeltjes Ikea Speeltent circus Ikea Littel people Kleding bonnen (liefst niet allemaal Hema)
en dit is die megabloks tafel! Vind ik persoonlijk echt heel erg leuk!!! Zeker omdat het met van alles uit te breiden is!!