Naar de plek waar je je in de overall heist mag je sowieso maar 1 mee Je doet dat gewoon naast het bed waar je kindje op zit dan wel hij rent rond door dat zaaltje Voor het naar huis rijden is een 2 e persoon wel handig soms zijn ze misselijk en is er naast zitten met bakje dus wel handig Vond het vooral fijn voor mijn steun dat m'n man mee waukje kroop in mij die had z'n vader niet door
Ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen, het zal niet gemakkelijk zijn om je meisje zo te zien....
Hier ook een overal aangedaan naast het bed voordat we de deur naar de OK afdeling door gingen. Daar even op het bed moeten wachten met een TV met filmpjes er op voor kinderen. Daarna wegbrengen naar de OK zelf tot hij sliep en in 5 minuten weer naar de uitslaapkamer. Hier ook gillend wakker geworden uit de narcose, maar een ballon daarna maakte veel goed
Bedankt nog voor de reacties . En dankje, Nicolientje, het klinkt een beetje raar maar ik verwacht dat het wel mee gaat vallen omdat ik haar helaas al in naardere situaties heb gezien. Nou was dat onverwachts en dit gepland dus ik ben er wel mee mee bezig . Het klinkt in ieder geval allemaal erg kindvriendelijk, dat is fijn. Wij zijn afgelopen maandag nog weer naar de KNO -arts geweest en hij constateerde een iets gespleten huig. Als mijn dochter ook een gespleten gehemelte heeft kan haar neusamandel niet verwijderd worden omdat ze dan heel gek zou gaan praten. Dit weet hij pas als ze onder narcose is dus ik hoor achteraf pas of er nou wel of niet wat gebeurd is. Ik hoop maar dat het gewoon verwijderd kan worden.