Hoihoi Even een vraagje... waar hebben jullie je rechtbijstandsverzekering? Wij hebben er geen een, ja ik weet het, niet zo slim. Dus daarom wil ik daar zo snel mogelijk verandering in brengen. Maar de vraag: welke is nou voordelig en goed? Groetjes!!
centraal beheer achmea! Als er een keer wat op doet je hoeft maar te bellen, alles wordt super snel geregeld! geloof dat we iets van rond de 10euro per maand betalen. Maar is echt een super verzekering
Wij hebben een rechtsbijstandsverzekering via de Unive. Wij hebben het luxe pakket. Omdat wij meerdere pakketten bij de Unive hebben lopen is het wel wat goedkoper. Ik zou eens informeren bij de verzekering waar jullie al bij zitten wat de mogelijkheden zijn. Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord.
bij interpolis hebben wij hem. wij hebben een alles in 1 pakket daarvan, dus meerdere verzekeringen waaronder levens,Auto en partner en kind verzekering enzo. en dan krijg je korting op alles. scheelt ons 45 euro met een andere verzekering voor het totale pakket. en hun zijn echt heel goed we hebben hun al een paar keer "nodig"gehad erg snelle afhandeling overal van. En voor de inboedel verzekering enzo zijn hun ook heel snel. binnen 2 weken had ik bericht gehad, brief in de brievenbus voor het officiele. Expert was lang geweest + dat het geld op mijn rekening stond !!
wjj hebben hem ook van interpolis, maar die geven het uit handen bij achmea, maar deze doen geen fl*kk*r.