Hoi, 10 maart a.s. word bij mijn zoontje zijn neusamandel verwijderd. Aangezien hij altijd verkouden lijkt (knort echt als een varkentje) en veel door zijn mondje ademt. Ook worden zijn oortjes doorgeprikt i.v.m. vocht wat er achter zit. Zijn er meer mama's die dit met hun kindje hebben meegemaakt? Hoe is het gegaan/verlopen? Ik zie er namelijk als een berg tegenop. Hij is ook nog zo klein. Ik hoor het graag.
Herkenbaar, mijn zoontje is ook altijd verkouden, en ademt ook veel door zijn mond. De doktoren hebben nog niks over een neusamandeloperatie gezegd. Misschien kan dat nog gebeuren. Ik weet het niet. Sterkte de komende periode. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.
Ja hier ook neusamandelen verwijdert, ook gelijk buisjes geplaats... Viel me reuze mee, alleen ze had een hevige bloedneus toen ze uit de narcose kwam. Doe iniedergeval oude kleren of piama aan. Ze was gelijk vrolijk en verder niet veel aan dr gemerkt, ze slaapt nu zonder gesnurk en ze heeft nu een goed gehoor haha suc 6 !