Verhuizen.. Wel of niet al in het nieuwe bed slapen? Help?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by viefje, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Zoals de titel al zegt, we gaan verhuizen... As zaterdag al... Nu hebben we heel enthousiast een nieuwe kamer aangeschaft voor ons meisje (een peuterbedje o.a.) en hadden we het plan haar hier meteen vanaf de eerste nacht ook in te laten slapen, onder het motto; nieuw huis nieuwe spullen. MAAR nu komen dus bij mij de twijfels opzetten (verhuiszenuwen? Hormonen? ;)) Doen we hier wel goed aan? Er veranderd al zoveel straks, nieuw huis, nieuw dorp, na de eerste week ook een ander kdv (we gaan naar een ander dorp vandaar) de eerste week rijden we op en neer naar het oude kdv zodat dat nog even vertrouwd blijft.. Is dit niet teveel, is het niet beter haar oude meubels op haar kamer te zetten en dan over een paar maanden als de baby bijna komt haar van meubels te laten wisselen? Maarja dan is alles net weer een beetje rustiger en veranderd er weer vanalles..
    Pfff ik doe waarschijnlijk heel moeilijk maarja, ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen ;)
    Zwanger en verhuizen is mischien ook niet zo'n goede combi haha..
    Maargoed on-topic... Tips en ervaringen gevraagd dus..

Thanks!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik zie dat je meisje al 2 is geweest. Ik zou gewoon meteen nieuwe meubels gebruiken. Wij zijn in December verhuisd, maar hebben wel zijn eigen bedje gebruikt. Nou hij was sowieso even ontregeld hoor, duurde 2 a 3 dagen. k denk dat je inderdaad beter in een keer al het nieuwe kunt doen, ipv steeds weer iets nieuws.

succes!

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik sluit mij bij Angel Eyes aan!

Succes met alles ;)

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zou t gewoon proberen, je kunt altijd nog terug als het niet gaat

5. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Bedankt voor de reactie's... De verhuiskriebels sloegen toe denk ik haha.. We proberen het inderdaad gewoon. Mijn moeder bleef maar zeggen hoe zielig het eigenlijk is dat dalijk alles vreemd is enzo dus werd er een beetje onzeker van... Ze vind het nl niet zo leuk dat we verhuizen (is verder weg van haar ;))
    Maar idd kunnen altijd de oude spullen weer terugzetten als t echt een probleem wordt..

Gr. en fijn weekend!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat ik je nog wel als tip mee wil geven is dat je haar kamertje direct als eerste klaar maakt.

Wij hebben direct zijn kamer helemaal in orde gemaakt, muren gestuckd, vloer inrichting etc en de rest van het huis later. maar dat was meteen een rustpunt voor hem.

7. viefje

viefje Actief lid

Oct 10, 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Hallo!

Even een kleine update..:) We zijn inmiddels verhuist en het is super gegaan, ze is helemaal blij met het nieuwe huis en VOORAL haar nieuwe bed... Slapen was altijd een probleem maar nu is ze BLIJ als ze naar bed gaat! Ze gaat liggen en slaapt en ook smorgens komt ze er (tot nu toe in ieder geval)niet uit tot wij komen... Dus ik heb me voor niks zorgen gemaakt... We hadden idd haar kamer al helemaal klaar toen ze kwam ja!

Nogmaals bednakt voor de reactie's!
    Groetjes!

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    fijn om te horen dat het zo goed is gegaan

Share This Page