Hallo meiden, ons dochtertje van 5 weken oud is s nachts ingebakerd. Voor de nachtvoeding haal ik haar uit de doeken, verschoon luier, geef de fles, baker haar weer in en stop haar in bed. Nu lees ik ook dat er mensen zijn die hun kindje s nachts niet verschonen (mits er geen poepluier is) en het ingebakerd voeden en dan weer in bed leggen. Hoe doen jullie dit? Alvast bedankt!
ik deed ingebakerd voeden en als er geen poepbroek was zo weer terug te bed. Immers, als ze dalijk doorslaapt krijgt ze 's nachts ook geen schone luier?
Wij gaven haar ook altijd ingebakerd de voeding. In het begin zelfs 2 voedingen (toen kwam ze nog rond 2 uur en 5 uur). We hebben haar altijd ingebakerd in 2 losse doeken, en om dat met je slaapkop 's nachts 2x te moeten doen, leek ons niet zo'n succes..
Ik haal hem uit zijn bakerzak, verschoon hem, baker hem weer in, geef hem de fles en leg hem weer in bed.. nou slaapt hij de laatste 2 nachten door dus dan krijgt hij idd geen schone luier.. je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.. dat is altijd goed
Ik verschoonde wel altijd en bakerde weer in. Om die reden zijn we op een gegeven moment overgestapt op de puckababy, dat was makkelijker dan die doeken elke keer weer doen... Natuurlijk liet ik een droge luier wel zitten maar er was maar een manier om er achter te komen of ie vies was... toch uit de doek halen...
Ik verschoon ook enkel als hij een poepluier heeft, anders gewoon ingebakerd het flesje en terug in bed.
Hier ook hoor... als ze nog komt voor een nachtvoeding even de puckababy openritsen om te zien (ruiken ) of ze geen poepluier heeft. Zo niet, zak weer dicht... gauw aan de tiet en lekker verder slapen!!
Hier ook niet verschonen. (als ze poep had natuurlijk wel) Wij bakerden ook in met 2 van die bakerdoeken. Maar wij haalden ze wel los voor het voeden. Ik gaf BV en dan kreeg ik ze gewoon makkelijker in de houding zeg maar. Opnieuw inbakeren zijn best wat handelingen met die doeken, maar daar word je steeds sneller en handiger in.