s nachts inbakeren wel of geen bakeren + verschoning voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo meiden,

ons dochtertje van 5 weken oud is s nachts ingebakerd. Voor de nachtvoeding haal ik haar uit de doeken, verschoon luier, geef de fles, baker haar weer in en stop haar in bed. Nu lees ik ook dat er mensen zijn die hun kindje s nachts niet verschonen (mits er geen poepluier is) en het ingebakerd voeden en dan weer in bed leggen. Hoe doen jullie dit?

Alvast bedankt!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    ik deed ingebakerd voeden en als er geen poepbroek was zo weer terug te bed. Immers, als ze dalijk doorslaapt krijgt ze 's nachts ook geen schone luier?

3. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wij gaven haar ook altijd ingebakerd de voeding. In het begin zelfs 2 voedingen (toen kwam ze nog rond 2 uur en 5 uur). We hebben haar altijd ingebakerd in 2 losse doeken, en om dat met je slaapkop 's nachts 2x te moeten doen, leek ons niet zo'n succes..;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Ik haal hem uit zijn bakerzak, verschoon hem, baker hem weer in, geef hem de fles en leg hem weer in bed.. nou slaapt hij de laatste 2 nachten door dus dan krijgt hij idd geen schone luier.. je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.. dat is altijd goed :)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik verschoonde wel altijd en bakerde weer in. Om die reden zijn we op een gegeven moment overgestapt op de puckababy, dat was makkelijker dan die doeken elke keer weer doen... Natuurlijk liet ik een droge luier wel zitten maar er was maar een manier om er achter te komen of ie vies was... toch uit de doek halen...

6. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Ik verschoon ook enkel als hij een poepluier heeft, anders gewoon ingebakerd het flesje en terug in bed.

7. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hier ook hoor... als ze nog komt voor een nachtvoeding even de puckababy openritsen om te zien (ruiken ;) ) of ze geen poepluier heeft. Zo niet, zak weer dicht... gauw aan de tiet en lekker verder slapen!! :)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook niet verschonen. (als ze poep had natuurlijk wel)
    Wij bakerden ook in met 2 van die bakerdoeken. Maar wij haalden ze wel los voor het voeden. Ik gaf BV en dan kreeg ik ze gewoon makkelijker in de houding zeg maar. Opnieuw inbakeren zijn best wat handelingen met die doeken, maar daar word je steeds sneller en handiger in.

Deel Deze Pagina