Ik wil dat huis!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladydi85, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

#1 Ladydi85, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2010
    Ooooooh ik zit hier te stuiteren! We willen een nieuwbouwhuis kopen in een nieuwbouwwijk hier in het dorp. Een supergaaf huis, geen standaardinrichting en het past helemaal bij wat wij willen hebben. Lekker grote tuin erbij op het zuiden (nu een klein tuintje op het noorden, we hebben al een paar weken geen zon gezien achter...).

Maar... er staan nog 3 mensen voor ons op de wachtlijst. Dikke kans dat we het huis dus helemaal niet krijgen, maar ik wil 'm zo graag!!

Er zijn ook weinig huizen van, het is een asymmetrisch huis. De huizen staan aan elkaar vast in een rijtje en gaan een hoekje van 90 graden om. Hierdoor zijn er twee huizen in het midden erg groot. De tuin ziet er ook lekker gek uit, precies wat wij leuk vinden.

Maar nu komt dus het wachten... En het zure is, dit is eindelijk een leuk huis dat wij kunnen betalen, verder komen we alleen maar in standaard rijwoningen terecht.

Afwachten... Pompiedom ;)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik hoop dat de andere3 het afwijzen ;)

3. Ladydi85

Hihi ;) Ja, ik kan het wel van ze afkijken... En het kan nog weken duren natuurlijk, erg frustrerend.

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ohhh dat is irritant ja! hopelijk krijgen jullie het huisje!!!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat spannend! Zal vanuit hier voor je duimen!!

6. Ladydi85

Hihi, dankje meiden! Nu een weekend niets en dan volgende week maar eens bellen hoe het ervoor staat...

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik durf het niet te zeggen, maar reken er maar niet op... dan kan het alleen maar meevallen, is sneu als het straks zo'n grote teleurstelling is :(

*duimt wel blaren op haar duimen voor jullie*:D

8. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    zeg nooit nooit, wij stonden op nummer 13, en toch gekregen, dus 3 moet je kunnen verslaan hihi

Succes en ik duim mee!!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat onwijs spannend en zo frustrerend dat moeten wachten! Ik duim heel hard met je mee dat die 3 voor jullie het afwijzen! Succes met het wachten...

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik duim mee
    spannend zeg

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Doe een paar ratten in de tuin dan willen die mensen het vast niet en als jullie het krijgen ratten weg doen. :)

Hoop voor jullie dat die andere 3 het afwijzen. Zal voor je duimen.

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oh ik weet nog heel goed hoe je hoerover in de zenuwen kan zitten. Wij stonden op plaats 80 voor het gehele project gelukkig waren er maar 2 voor ons op het type huis wat we wilde. Heb elke week gebeld en en weet je al wat8) Toen ik het uit me hoofd had gezet kwam het lang verwachtte telefoontje wilt u dat huis nog:D.

Ik duim voor je er vallen altijd veel mensen af door financiering of dat het te lang duurt ed. succes

13. Female

Female Niet meer actief

ik duim ook mee voor jullie!!!! :D

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Kan je niet iets meer betalen???;)

15. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij stonden ooit eens 89 op een wachtrij, toen het allemaal niet zo lekker ging hebben ons van de lijst af laten halen. Later bleek dat wij ons geen zorgen hoefden te maken en wilden ons er weer op laten zetten, stonden op plekje 118 toen, heel dom geweest want een bevriend stelletje had zich ook ingeschreven voor het project en stond op 96 op die lijst. Mag jij eens raden wie er in dat huis gaan wonen, haha. Mijn vriendin woont er echt prachtig. Ach ja, thats live.

Heel veel mensen haken af ivm hypotheken dat niet lukt of omdat ze reeds iets anders hebben, dus 3 moet echt lukken hoor, Ik duim voor je,

16. Ladydi85

Wat een opbeurende woorden, lief van jullie! Ik blijf er zo zenuwachtig over... maar pfoe, 13 mensen verslaan, 95 verslaan... dat is nogal wat allemaal! Wat is dan 3? Maar ja, de kans blijft klein natuurlijk...

En iets meer betalen, helaas, dat gaat niet... dit is echt het maximum, dan leggen we nog wat spaargeld bij ook. Maar daarom is het zo super, er zijn zo weinig huizen in deze prijsklasse, het is vaak erboven of eronder. Eronder is voor ons te klein qua grootte huis/tuin en erboven, dat gaat nooit lukken, te weinig geld.

Hihi, ratten in de tuin leggen is wel leuk, maar schiet niet op, want de bouw is nog niet eens begonnen :p

17. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Duim ook voor je mee!

Heb zelf ook een superhuisje gezien, maar ja, we wachten zelf op verkoop.....nu maar hopen dat dat andere huisje ook niet meteen weg is :D.

18. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier hadden wij ons ook ingeschreven voor een nieuwbouw huis. Waren helaas niet uitgeloot.. Balen ! Toen 4 weken laten kregen we een telefoontje. Dat we het huis alsnog toegewezen kregen !! Dat was geweldig nieuws. We stond als eerste op de reservelijst dus dat was onze mazzel. Succes meid.

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Spannend! Ik hoop voor je dat jullie het huis krijgen!

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Spannend! :) Wij hebben net in dezelfde situatie gezeten en het sloopt je echt hè die wachttijd. Ik duim me suf voor je!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina