Hallo dames,zoals jullie weten heb ik al eerder een topic gestart over mijn geplande neuscorrectie. Dinsdag 18 januari was het zover,om 11.oo moest ik in het zieknhuis aanwezig zijn,en om 16.00 ben ik geopereerd. Onder narcose ben ik 2 uur geopereerd,mijn tussenschot is recht gezet en breder gemaakt,en daarna is mijn neus wat verkleind. Was vaak neusverkouden,buiten had ik constant een drup neus,en binnen sloeg de boel dicht,met als gevolg veel hoest buien doordat ik door de mond moest ademen! De operatie veel me mee,heb goede pijnstillers gekregen dus de pijn was ook goed te doen. Wel erg moe van de narcose,en de 4 tampons in mijn neus bezorgde me flinke hoofdpijn. 3 dagen na de operatie mochten de tampons verwijderd worden,deed veel zeer en viel bijna flauw. Nu is het nog erg dik,en de hechting is nog zichtbaar,die trekt vanzelf weg. Ik zal even een voor en na foto plaatsen. Ben nu al erg blij met mijn neus,het spitse is eraf,en het kijkt vriendelijker!! Dit is voor: Bekijk bijlage 125816
En nog een foto van de voorkant! Bekijk bijlage 125818 Mijn gezicht en ogen waren een paar dagen bont en blauw,maar is nu goed zat bijgetrokken!
hihi dank u dank u,ben zelf ook super trots,vooral omdat ik eindelijk deze stap dufde te zetten. Ben altijd veel gepest met mijn neus,zelfs nu je ouder bent kreeg ik er vaak flauwe opmerkingen over. Omdat ze toch in mijn neus gingen snijden,vroeg ik maar of ze meteen een correctie konden doen. Tja,zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet,maar uiteindelijk is het toch gelukt!!
Wow, hebben ze goed gedaan hoor meid!!!! Super!! Als ik iets uit mocht kiezen (bij jou was het natuurlijk medisch) dan zou het ook mijn neus zijn.
Het was niet alleen medisch,de correctie was een keuze van mezelf en die moesten we gewoon betalen....ik had zoiets van,nu is de mogelijkheid er,en als het even kan doe ik het nu!! Heb jij dan ook een "aparte"neus??
Ik vind hem zelf eigenlijk de groot (neusschot en ook een beetje lange punt om maar zo te zeggen). Wil je wel een foto van dichtbij laten zien maar doe dat liever niet in dit topic want dan gaat iedereen er juist op letten hihi.
super mooi resultaat! vind het op tv als ze een neuscorrectie doen vaak niet eruit zien en heel erg tegenvallen qua verbetering maar bij jou vind ik het echt een supermooi resultaat! super dat je de stap hebt durven zetten want het lijkt me best eng !