Ben het met stampvamp eens... Vind het op tv ook altijd meevallen. Bij jou is het echt goed te zien! Heel mooi hoor!!!
Het was dan ook best een flinke neus,ik zei ook tegen de chirurg,het maakt niet uit hoe hij erna eruit ziet,alles is beter dan dit!!
Ik probeer een bijlage toe te voegen in een pb, maar ik zie nergens hoe dat moet..... Nou, ik zet ze heel ff hier maar haal ze zo weer weg. Dit is een foto van voren en dan valt het nog wel mee, maar ik zal zo een foto van meer van de zijkant laten zien. Bekijk bijlage 125825
@ Wendy: Nou ik vind het alles mee vallen hoor. Je hebt geen hele kleine neus, heb ik zelf overigens ook niet, maar wel een mooie rechte verder. M.i. niks mis mee!
Persoonlijk vindt ik het geen lelijke neus,maar goed,dat kreeg ik ook van sommige mensen te horen terwijl ik hetzelfde dacht als jou. Als je er zelf echt mee zit,en net zoals ik ook foto's van de zijkant verafschuwt,dan moet je voor jezelf een keuze maken. Heb je ook vel last van snotneuzen en div??
Pinter: Dankjewel *bloos*. Ben idd vaak verkouden. Als kind zijnde heel het jaar door, heb toen neusamandelen moeten laten verwijderen. Ben ook een tijdje "verslaafd" geweest aan neussprays.....Maar ik denk dat mijn vriend het echt niet leuk zou vinden, je hebt dan toch een ander gezicht....
precies zoals bij mij lees ik wel. heb zelf veel neussprays gehad,maar uiteindelijk werkte dit nooit genoeg. je kunt een foto van voor en na laten maken door de arts,dat je ongeveer een beeld hebt hoe het daarna eruit ziet. ben even weg,tot later.