Neuscorrectie deel 3,het resultaat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Heel mooi!

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Als het niet nodig is zou ik het zeker niet doen nee.
    Als je er nu eenigzins mee kunt leven mooi zo laten,maar ik lees wel dat je het nog steeds benauwd enzo hebt he??
    Blijft vervelend meis....jij moet nu dus eigenlijk veel en vaak door je mond ademen???

Ben even weg nu,mijn vriend wil ook even achter de computer,auto's kieken:D...tot straks....

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja das vooral wel een lastig met eten en slapen, maar heb er niet superveel last van, maar als ik bv snel wandel krijg ik al niet genoeg lucht door mijn neus (als voorbeeld) we doen het er gewoon mee, maar vind jouw resultaat in elk geval een stuk mooier dan de mijne :p maar dat is al snel met medisch daar kijken ze naar de binnenkant en niet naar uiterlijk zeg maar, terwijl dat toch ook belangrijk is ben ik van mening en kan je combineren alleen is blijkbaar soms nog te moeilijk voor ze in het ziekenhuis :p

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Echt een heel verschil en erg mooi hoor!
    Ik kan mij heel goed indenken dat je je nu beter voelt dus snap je volkomen!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Het resultaat is echt heel mooi geworden!

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het ook echt heel mooi geworden!

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Tijdens mijn operatie waren 3 dokters,waarvan de chirurg bij wie ik op gesprek ging kno arts is,en tevens plastisch chirurg in aangezichts behandelingen.
    Hij zit in Nijmegen,en werkt via daar in meerdere ziekenhuizen.
    Doordat mijn neus ook breder zou worden doordat ze het tussenschot gingen verbreden(of zoiets) zou er uiterlijk veel veranderen.
    Mooi stom dat ze bij jou daar niet op hebben gelet zeg,het tekend zo erg je gezicht he,ik snap dat je daar soms echt van baalt.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ze hadden denk ik binnen teveel moeite om het gedaan te krijgen ofzo, als ik overnieuw zou mogen doen zou ik zoiezo meer info hebben gevraagd erover, maar ze zeiden dat ze een kleine aanpassing zouden doen dus zou maar max 30 minuten duren, toen bleef ik 3 uur weg, mijn moeder werd gek (want ze kwamen dat niet even vertellen tegen haar)

Je ziet mijn buiging alleen door de voorkant (was trouwens niet meteen zo na de operatie, ze zeggen dat kraakbeen terug kan buigen (dat onthoud zeg maar zijn originele positie en zeker omdat ze mijn neusbreuk niet meteen hebben gezien maar pas na 5 jaar achter kwamen, omdat ik steeds erover klaagde) heeft het een tijdje zo gestaan..

Maar ik ben er happy mee hoor, vind hem mooi genoeg, bij jou is het een mega verandering maar toch ziet het er natuurlijk uit! Alsof het zo heeft horen zijn gewoon!

Bij mij zou je het verschil geeneens duidelijk zien aan de buitenkant, ik heb zoiezo een hele smalle neus dus misschien hadden ze wel kunnen verbreden zoals bij jou, ik was toen 21 had ik het nu gedaan had ik mezelf beter geinformeerd en beter gevraagd ernaar e.d.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ziet er erg mooi uit!

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Er zijn aardig wat mensen die het bij mij geeneens opvalt.....
    Terwijl ik het tegen veel mensen heb gezegd.
    Ik vindt het er zelf ook wel natuurlijk uitzien,niet een neus job zoals paris hilton of michael jackson...het past bij mijn gezicht!

Irasdemi,veel succes met jou neusje,misschien komt het in de loop van de jaren nog goed met je neus en met je lucht,of kan dat niet meer??

Liefs Petra

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mooi resultaat hoor, netjes gedaan!

12. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Waar heb je het laten doen en hoeveel kostte het? Ik zou het ook wel willen hoor...

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ik verwacht het niet maar het is acceptabel en ik weet niet anders, kon tot mijn 14e nooit door mijn neus ademen dus ik mis het ook niet echt :p

Wat ik wel zou overwegen zijn mijn ogen laten liften, mijn moeder heeft hangogen en daar ga ik ook naartoe, ik merk dat ik heel de dag door mijn gezicht verrast laat kijken om zo frisser te ogen (anders denken mensen dat ik moe of boos ben ;) ) maar of ik zoveel lef heb haha geen idee er zijn wel meer dingen die ik wil laten doen hoor..

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ziet er puik uit!!

het lijkt me echt heerlijk als je daar zo mee zit en er is iets aan te doen!

veel plezier met je nieuwe neus:)

15. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wat is je neus veranderd zeg!
    heel mooi gedaan, vind het zo knap dat een plastisch chirurg zo een neus of iets anders kan veranderen.
    lijkt me trouwens wel heel eng om in je gezicht te worden geopereerd

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Dat zit hier ook in de familie;),heb het ooi nagevraagd en de arts raadde me aan te wachten tot ongeveer mijn 40e.
    Ben er nu te jong voor,en als ik het nu zou doen zou het over een aantal jaar weer moeten....mijn mam en tante hebben het ook heel erg,mijn tante is eraan geholpen,stelde schijnbaar niks voor.

17. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Gelukkig sliep ik heeeeel diep8)

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015