Ik weet dat er hier veel hondenbezitters zijn en nu vraag ik me toch af wat jullie van hondenpoep vinden...? Persoonlijk vind ik het ontzettend smerig en ik vind het dan ook heel raar dat het een soort van 'gewoon / algemeen geaccepteerd' is dat het gewoon op straat beland!?!? Ik vind hondenpoep niet verschillen van mensen poep (we eten allebei ongeveer hetzelfde) en ik ga toch ook niet bij iemand voor de deur mijn behoefte doen Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat dit gebeurd! Misschien kunnen jullie het aan me uitleggen?
Hihi, ik zie je al zitten bij iemand voor de deur .. Ik vind het ook niet normaal.. Ik heb een hond en laat hem altijd netjes uit waar het mag en anders raap ik het op met een zakje en deponeer ik het in daarvoor aanwezige prullenbakjes ! Ben trots op mezelf
Ik vind het ook ontzettend onbeschoft dat mensen a) hun hond midden op het voetpad laten poepen en b) de poep niet opruimen (ondanks dat het verplicht is!). Wij hebben hier voor het appartement een groot grasveld. Zou heerlijk zijn voor mijn dochter om te spelen, maar helaas, het ligt helemaal vol hondenpoep! Zelfs hier in de speeltuin (om de speeltuin heen ligt een groot grasveld), ligt overal poep. Ik snap dat je leukere dingen kunt verzinnen als hondeneigenaar, maar ik kan hier echt niet bij...
Jeetje, dat is toch ook niet leuk ? Kan je dochtertje niet eens op het grasveld spelen.. Heb je al klacht ingediend ?
Mijn ouders bijvoorbeeld wonen aan het einde van een doodlopende weg (300 meter voorbij hun huis is de spoorweg overgang gesloten. Die laatste 300 meter is een klein smal weggetje met aan beide kanten landbouw. De eerste 1000 meter van die straat is gewoon bewoond maar met een brede berm en soms als wat groen; kerkhof, paardrijbak enz). Ongelooflijk hoeveel poep er bij hun op en naast de straat ligt!!! Het halve dorp laat er zijn/haar hond uit maar die beginnen al aan het begin van de straat te poepen! En opruimen? Niks hoor! Ik liep er laatst met mijn zoontje en werkelijk om de paar meter ligt gewoon een drol! Ik vind het te asociaal voor woorden! Ik ga toch ook niet bij die mensen voor de deur zitten!!! Nee, ik snap er werkelijk niks van... Er staan nu zelfs bordjes in de berm maar het helpt allemaal niks...
Maar 'waar het mag' laat je het liggen? Waarom dan? (geen aanval hoor echt gewoon ik wil het proberen te begrijpen)
Overigens heeft mijn vader het idee om van alle honden DNA af te nemen en dan de boetes zo hoog te maken dat het die kosten dekt. irreëel maar prachtig!
Waar het mag raap ik het ook op. Maar het soms wel het idee dat ik de enige ben die het doet, hier ligt ook veel stront waar t niet hoort.. En oja, hier heb je ook zn veldje waar een poepstofzuiger komt..
Ik laat mij hond langs een fietspad in de berm uit. Maar als hij hier in de straat poept ga ik het netjes opruimen. Maar langs dat fietspad ruimt echt niemand het op, dus ga ik niet als enige de poep van mij hond wel opruimen. als het een strook is waar ik als enige kom dan neem ik het wel gewoon mee in mijn poepzakje
Ik vind het ook super goor!!! Gisteren stond mijn zoontje nog in een grote baal:x Vlakbij school notabene Kon ik thuis de poep van andermans hond van de schoen afboenen:x Ik vind dat hondenbezitters zo netjes moeten zijn om de poep van hun trouwe viervoeter zelf op te ruimen! Ik erger me overigens ook aan mensen die hun hond los laten lopen op plaatsen waar dit niet mag Vorig jaar heb ik mijn elleboog gebroken doordat er ineens een hond op het fietspad verscheen:x Mijn kids hadden gelukkig niets!
Ik laat mijn hond altijd uit op een losloop veldje, komt eens in de zoveel tijd zo'n kar die het opslobberd Maar als ie een keer ergens gaat zitten stinken waar het niet hoord ruim ik het op. Vind het zelf ook aso als iemand zijn hond midden op de stoep laat schijten.
Wat ? Elleboog gebroken ? T moet niet gekke worden Sommige hondenbezitters snap ik ook echt niet. Hier woont ook zn raar mens die haar hond ook los laat en altijd gaat dat takke beest vechten, bijten in je been hangen.. Ik heb haar er al 100x op aangesproken maar ze doet net of ze gek is.. :x Kan er echt kwaad om worden.
Hier poepen mijn honden nooit op straat, mocht het een keer voorkomen, dan ruim ik het op. Ik heb een ras honden dat nogal op privacy gesteld is (raar maar waar) dus ze poepen altijd in hoog gras langs de sloot of gaan de bosjes is. Dit ruim ik dan ook niet op. Ten eerste kan ik er niet bij en ten tweede denk ik niet dat er mensen op die plekken lopen.
Ik ruim het ook op als mijn honden ergens poepen waar het niet mag maar op de ''speciale uitlaat plaatsen'' laat ik het toch echt leggen. Vergeet niet dat hondenbezitters wel een paar honderd euro per jaar vaak betalen aan hondenbelasting.....
Ik laat mijn hond scheiten op de plekken die er hier speciaal voor zijn. Daar staan geen prullenbakken voor het opruimen. Het scheelt ook wel dat mijn hond helemaal in de bosjes of langs de sloot gaat zitten. Dus ga daar eerst langs voor ik aan de rest van de wandeling (moet door bebouwde kom om naar het bos te kunnen) begin. Hier hebben we ook een speeltuintje en daar is geen keutel te vinden, alle bewoners laten de hond netjes uit op die uitlaat strook. (Hond en kind rijke buurt) Ik vind het zelf ook ontzettend goor als er poep op de stoep of in speeltuintjes ligt, dat vind ik echt niet kunnen!! Net zoals overal kattenstront!! Bah
Ik vind het ook ontzettend vies!! Maar kattenpoep vind ik nog erger in de zandbak op het gras in de tuin!! Kan mijn dochter niet eens meer 'normaal' buiten laten spelen laat staan dat ik iets in de tuin kan doen :S bleg om maar niet te spreken over het feit dat ik mijn slaapkamer niet kan luchten omdat er steeds een kat binnenkomt en ik dan weer 2 dagen ziek in bed lig!! GRRR... Maar idd hondenpoep en vooral op de stoep is ook te smerig voor woorden vooral als je het niet merkt en vrolijk in je auto stapt om er bij het uitstappen achter te komen wat die geur toch is... nog een keer GRRR...
Dit klinkt zo ontzettend smerig... Ik ben vanmorgen ook bijna met kinderwagen door een hoop gesjeest, hij lag echt op de centimeter nauwkeurig in het midden van het voetpad!