Mijn meisje kan zelf gaan zitten! Ben natuurlijk supertrots op haar maar moest wel even iets wegslikken toen oma belde om het mij te vertellen. Moeilijk soms hoor, zou gek worden de hele dag thuis maar vind het stiekem ook niet leuk dat ik dit heb moeten missen omdat ik aan het werk ben.
Ja ik snap wel dat je het jammer vindt dat het niet bij jou gebeurde dat ze ging zitten, maar joh er komt nog genoeg wat bij als eerste gaat gebeuren
dat ken ik, ik werk niet veel (16uur, 2dagen. eerst 20uur, 3-4dagen) en leah deed al weken een poging tot echt kruipen. was 2weken thuis geweest van de zomer en ze kroop een klein beetje. zei mijn schoonmoeder na mijn eerste dag werken: oh op het gras heeft ze gekropen en dan gaat ze steeds zitten. dacht: ggrr dat deed ze gister nog niet maar ja, mijn vriend moet veel meer missen, die heeft haar nog geen papa horen zeggen. ziet dat ze kruipt op een filmpje en gaan staan ook. zelf drinken uit een beker heeft hij ook nog niet gezien in het echt. dus als hij thuiskomt zal hij nog raar kijken wat ze allemaal kan
hier ook zo.. de eerste losse stapjes deed ze bij opa en oma... maar gelukkig vind ik het niet zo erg als ik verwacht had . Een dag later deed ze het béter bij papa en mama.... Bij opa en oma was het nog een beetje dat ze gefopt werd en bij ons liep ze echt zelf een stukje los. ik werk ook maar een paar uurtjes in week dus tja... je zal het net zien...
hier ook dice deed z'n eerste stapjes los bij z'n tante vond ik ook wel erg jammer maar de eerste keer dat hij naar mij toe liep vond ik veel byzonderder
Om iets te missen hoef je niet te werken, hoor. Die van ons ging gewoon sneaky zitten terwijl wij even niet keken, haha. Zoontje lag lekker in de box te spelen en toen zat hij opeens. Dan kijk je elkaar vragend aan van 'heb jij hem neergezet?'. Oeps gemist.
baby's doen het ook gewoon uit het niets volgens mij. net of ze opeens s morgens bepalen: nou vanmiddag ga ik maar eens zitten haha! kan me voorstelen dat je ervan baalt dat je het gemist hebt. Hopelijk zie je het volgende hoogtepunt als eerste.
Dat kan ook gebeuren als je niet werkt hoor, ook al gebeurt dat misschien wat minder vaak. Ik ben 4 dagen van huis, maar tot nu toe heb ik eigenlijk weinig eerste keren gemist. En de keer dat het KDV zei dat ie bijv. zijn voetjes vast pakt, vond ik dat helemaal niet zo erg. Ik was gewoon heel enthousiast dat ie iets kon, ook al had ik het nog niet zelf gezien. De keren dat ie het dan vervolgens wel aan mij liet zien, was ik net zo blij
Ze was al druk aan het oefenen, dus we waren er echt op aan het wachten. Het is ook niet erg en vindt het super dat ik het heb gezien. Het was op dat moment gewoon even slikken. Maar er komen idd nog meer dingen aan