Hallo daar ben ik weer vanavond ben ik voor een intake bij de gyn geweest en ze heeft meteen een inwendige echo gemaakt, er was een vruchtzakje tezien alleen kon ze nog geen vruchtje vinden. toen ik thuis kwam heb ik meteen de foto ingescand en uitvergroot, en het is net of ik toch iets ziet zitten. volgens de gyn ben ik nog echt pril zwanger, ze vond het lastig om te bereken hoelang is zwanger ben aangezien ik onregelmatige cyclussen heb. de afmeting van het vruchtzakje was: 4,6 mm / 7,8 mm. deze keer was mijn laaste ongi 25 dec en had ik mijn ei rond 19 jan mijn eerste licht positiefe test was op 31 jan. zien jullie hier ook iets zitten? of verbeeld ik mij maar groetjes hanuna zelf zie ik net links van het rechter + een kopje met een hele lang staart naar links toe en die dan omhoog krult Bekijk bijlage 130482
Hallo Hanuna79. Je moet wel goed kijken hoor! Maar ik snap dat je wilt horen dat alles goed is. Sorry ben geen echoscopiste. Hoe jij het omschrijft dat zie ik ook. Het kan het ontwikkelen van de kiembladen zijn, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen. Echt nog even geduld hebben. Groetjes Ineke.
Dankje Ineke ja ik dacht eerst zou het een vlek van mijn scanner zijn? maar nee want ik heb hem op verschillenden hoeken en kanten gescand en ik blijf het zien Als het die kiembladen zouden zijn, met hoeveel weken is dat dan? want ik teste positief op 12, 15, 17, 20 en 26 dpo en mijn eerste posi test is nu dus al 16 dagen geleden. Heb je enig idee of de afmetingen van het vruchtzakje normaal is? Groetjes Hanuna
Hoi Hanuna, op de foto is geen vruchtje te zien nog. Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet. Als je > 6 weken zwanger zou zijn, zou je wel iets zien zitten, dus waarschijnlijk ben je óf minder ver zwanger (wat dus goed zou kunnen met onregelmatige cycles) óf het is niet goed. Moeilijk te zeggen zo vroeg in de zwangerschap hoor. Daar moet echt even een week of 2 weken overheen gaan, dan is er pas iets zinnigs te zeggen helaas. De maten van het vruchtzakje kan ik zo zonder programmatuur niet beoordelen, maar het past bij een hele prille zwangerschap. Toch nog even geduld helaas... Groetjes Brigitte
Dankje Brigitte lastig is dat die lange cyclussen ik moet het inderdaad afwachten of? ik weet niet of dat een goed plan is, maar mijn zus zei me vanmiddag waarom doe je geen CB met indicator dat je kunt zien hoelang? dat is ook een idee toch! als er nou geen vruchtje zou zitten wordt die test dan alsnog positief door mijn hormoon of zou het dan al wat gezakt zijn? anders heeft het geen nut meer natuurlijk Groetjes Hanuna
Je test kan dan alsnog positief uitvallen, dus je zult toch echt moeten wachten ben ik bang. groetjes Brigitte