ik heb even een vraagje. Vandaag hoge koorts gekregen en ontzettend misselijk. Een paar maanden terug dezelfde klachten en daarna een week in het ziekenhuis gelegen met longonsteking. Ben nu ontzettend bang daardoor. Weten jullie of deze klachten(misselijkheid en koorts hebben heersen)momenteel? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes Jinky
Hoi Jinky, Of het heerst weet ik niet, maar vorig weekend had ik ook verhoging en moest ik braken. Een collega van mij had dit ook. Ik hoop dat je gauw weer opknapt, het is zo al zwaar genoeg! Sterkte, Elke
wat salapio zegt: het heerst! mijn hele familie heeft al plat gelegen, inclusief mijn nichtje van 3 weken.
Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me al wat rustiger en koorts wordt ook langzaam minder. Groetjes jinky
Ook ik voel me niet lekker maar of dat nou door de zwangerschap komt of gewoon een griep? Tja dat blijf gissen, ik heb ook keelpijn dat is gewoon griep denk ik maar moeheid en geen zin in eten hebben kunnen wel weer zwangerschapskwaaltjes zijn. Beterchap voor alle meiden! Lekker een dagje op de bank hangen met een filmpje of een boek doet wonderen
jaa hoor ik heb het ok gehad 3dagen dak niks af of dronk...gelukkig nergens meer last van gehad.. ff afkloppen..
Ik voel me ook al 2 dagen grieperig! Kan slecht eten omdat ik me zo misselijk voel! Morgen een echo...... eerst dat even afwachten en dan maar naar de ha als ik me nog zo voel
Hoi Hoi, ik heb niet echt in mijn directe omgeving gemerkt dat er iets heerst. Maar wij hadden gisteren met het raam open geslapen, aangezien ik dat lekkerdere vind met frisse lucht, waardoor mijn hele nek stijf ligt. Het deed de gehele dag echt verschrikkelijke pijn. Mijn mannetje die heeft het los gemasseerd maar het doet wel nog steeds pijn. Het heeft nog geen koorts of hoofdpijn bezorgt nu alleen maar gewoon een pijn. Vanavond slapen we echt wel met onze raam dicht.