overstrekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door imke, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

    imke Actief lid

    26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    mijn dochtertje heeft sinds twee dagen een nieuwe hobby...Tijdens de fles wordt ze opeens zo stijf als een plank. Ze gaat dan ook huilen. Boeren wil ze niet en lukt ook niet als we het proberen. Hierdoor zijn we vaak meer dan een uur met een voeding bezig en dat is natuurlijk vooral frustrerend voor haar.

    Herkennen jullie dit en wat kan ik eraan doen?
     
  2. christina

    christina Niet meer actief

    Heel herkenbaar. Mijn dochter heeft dit ook gehad, zie topic huilen tijdens de fles wie heeft er tips. Een vriendin van ons is huisarts en die was bij ons tijdens het fles geven. Weer huilen en strekken etc. Zij zag het meteen, krampjes. Ik had al een aantal malen het CB gebeld, maar dat zijn echt een stelletje mutsen bij elkaar, dus heb op eigen initiatief een afspraak gemaakt met de osteopaat. Ik had nl gehoord en gelezen dat die hele goede dingen doen voor die kleintjes. De eerste keer dat we daar zijn geweest duurde de behandeling een half uur. En tada..... binnen 48 uur na de behandeling hadden we een kind dat goed dronk, niet meer huilde en niet meer overstrekte. Alle spanningen uit haar lijfje waren weg. We zijn daarna nog 3 maal terug geweest voor controle. En nu is alles goed. Dus mijn tip ga naar een osteopaat! Het zal helpen! Onze verzekering heeft alle consulten vergoed.
     

Deel Deze Pagina