neusje schoonmaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn kleintje heeft van die snotbonkjes in haar neus en dat vind ik toch zon akelig gezicht. heb net al geprobeerd om met een stukje toiletpapier het eruit te krijgen maar heb het idee dat ik het aleen maar verder weg duw. komt dit er vanzelf uit of is zon neuspompje wat om te kopen. kan het trouwens kwaad om het met een stukje papier te doen?

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Zo'n neuspompje werkt alleen voor vloeibaar snot. Ik haal de harde stukken er altijd met een wattenstaafje uit. Hoofdje even vasthouden en dan heb je het er zo uit. Ik zou het niet met een zakdoekje of papier doen, als dat afscheurt zit het vast in de neus.

3. henkie24

een watenstaafje past echt niet in haar neusje :(

4. baranne

baranne Lid

30 jan 2009
    29
    0
    0
    hoi,

ik doe het wel met wc papier.
    2 velletjes dubbel doen paar keer.. meestal lukt het wel en anders een uur later nog eens :)

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Zó'n pompje idd voor wat vloeibaarder snot. Ik gebruik voor die harde stukjes ook een wattenstaafje; wel opletten dat je t heel voorzichtig doet en niet te ver in het neusje steken..

6. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ik gebruik neusspray van VSM maar heb niet het idee dat het werkt hoor voor vloeibaar snot, ze blijft snotterig al een maand ofzo.

de harde stukjes idd met een wattenstaafje en dan niet te ver. soms ook wel met mn vinger even snel bij de neusvleugel wat weghalen. verder ga ik niet diep haar neus in hoor, veel te bang dat ik iets kapot maak.

plus dat ze moord in brand schreeuwd als ik haar neusje schoonmaak! :)

7. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0

Hahaha! Oh, sorry, had niet gezien dat ze nog maar een maand oud was :oops: . Dan heb ik geen tips voor je....

8. henkie24

hahaha maakt niet uit. :D ;)

9. henkie24

nou helaas het lukt niet. zie het nu ineens niet meer te zitten. :( nou ja het zal er ooit wel uitkomen als ze niest ofzo. zal me er maar niet aan proberen te irriteren hahaa ;)

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik deed met neusspray het wat losser maken en dan met snotzuigertje t eruit halen.
    heb echt een snot fobie hahahah

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Bij ons gebeurd het vaak dat het tijdens het badderen zacht wordt en dat het bij het afdrogen meekomt. Meestal laat ik het zitten, ondanks dat ik het ook niet een charmant gezicht vind, maar ja het is nog maar een baby en ik vind het ook niet leuk om zo in zijn neusje te moeten wriemelen. Vind hij ook niet erg leuk.

12. Alita

Alita Niet meer actief

mmm ik heb het altijd met een wattenstaafje gedaan, anders wc papier oprollen en proberen het eruit te krijgen en anders gewoon laten zitten, is niet zo erg tenzij het erg hinderlijk is ja dan mischien neusspray inderdaad....

13. henkie24

ze ligt nu te slapen en zit heel tijd nog te kijken of ik het zie maar nee. zal het toch niet haar hersrentjes in hebben geduwd :rolleyes: :)
    ik ga maar es wat nuttigs doen dan zit ik niet steeds er zo op te letten haha :)

14. Alita

Alita Niet meer actief

haha irritant he het moet er dan uit, niet?! Straks nog eens proberen.
    Zo had ik gisteren een wimpertje zien zitten in haar oogje,
    van mezelf weet ik dat het ontzettend kan irriteren, kreeg m er niet uit en vanmorgen lukte het dus wel, hah eindelijk eruit ben ik weer gerust, haha :D

15. henkie24

idd als ik iets in me kop heb........... :evil: als ik zelf bv een korstje of velletje aan me lip heb bv trek ik net zolang tot het eraf is en ik WEET gewoon dat het lekker gaat bloeden maar toch ERAF!

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja zal wel een rare tik zijn haha, hierdoor heb ik genoeg littekens.. wat minder maar ja ben het zelf schuld... :D :D

17. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Haha, herkenbaar.... Ik kan/kon ook zo slecht tegen die vieze neus. Iza vond het altijd verschrikkelijk als ik aan haar neus zat, ze was dan ook regelmatig verkouden.
    Sinds gisteren helpt ze me mee :confused: , vinger in haar neus, snotje er uit, vinger (met snotje) naar mij uitsteken en "bah" zeggen, lol!

18. Alita

Alita Niet meer actief

gelukkig gaat het vingertje dan richting jou ipv mondje of iemand anders hahaha

19. henkie24

nee hier kan ze het helaas nog niet zelf. zelfs haar iniminie vingers zijn nog te groot voor haar neusgaatjes hahaha. nou was ze net weer wakker en meteen weer gekeken maar helaas :( zie het niet meer zitten. zou ze het misschien toch zelf eruit gepeutert hebben hahaha ;)

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik laat het lekker zitten, het is per slot van rekening nog een baby. ik voel er niets voor om met een wattenstaafje te gaan zitten rommelen, dat vind ik veel te gevaarlijk. Bovendien ik heb er last van, zij niet, waarom zou ik haar daar dan mee gaan vervelen? Ze vindt het al niet fijn als ik aan haar gezichtje kom. Nu met snottenbellen weghalen ook, vindt ze een drama, maarja het arme kind zit helemaal vol.

Deel Deze Pagina