neusje schoonmaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    ik leg dur altijd op d buik dan komen ze er zo uit gefloept :eek:

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Een tissue of een stukje wc papier in elkaar draaien tot er een "stevig" puntje aan zit. Daarmee kan je snotjes redelijk goed uit kleine neusjes halen.

3. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Heeft mijn kind dan zo'n grote neus? Ik kan er gewoon met het puntje van mijn vinger in en haal de grote stukken er zo uit.
    Natuurlijk vindt hij het ook niet relaxed, maar het is geen extreem groot drama.

4. Pino200

Pino200 Lid

12 jan 2009
    65
    0
    0
    Uden
    Tijdens mijn kraamperiode heb ik geleerd dat je een rolletje moet maken van een nat watje, dit draai je rond in de neus en dan gaan ze niezen en dan komt het er wel uit. Werkt hier altijd en is niet gevaarlijk heb ik daarna ook nog eens nagevraagd bij de dokter. Dus misschien een optie?

Succes ermee

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Bij ons werkt dat neuspeertje juist wel erg goed bij "harde" stukjes in de neus! Vind ik makkelijker dan snot eruit zuigen, heb het idee dat ik dan bezig blijf! Harde stukjes moeten we soms ook wel een paar keer proberen, maar als zo'n stukje loslaat, schiet het zo in het peertje!

Haha, soms heb ik ook wel het idee dat ik er meer "last" van heb dan zij hoor, dan zie ik wat zitten en dan moet dat er natuurlijk uit!

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    bij esmee heb ik het ook altijd met een wattenstaafje gedaan , van het begin af aan...
    maar ze vindt het echt niet prettig...!
    als ze al een wattenstaafje ziet , wordt ze al wild...maar het moet gewoon , het houdt haa neus dicht met ademen en het lijkt zo vies....

Deel Deze Pagina