......En ja hoor de eerste kruidnoten zijn alweer gesignaleerd in Nederland. Het lijkt met het jaar wel eerder in de winkels te liggen. Oke het is dan wel koud en nat weer..maar we zitten nog steeds in de zomer (ik droom nu van een lekkere warme zon op mijn velletje) wie heeft de kerstboom al in huis gehaald??? en toch zijn de kruidnoten heerlijk en lonken ze al snel weer naar me in de winkel
Vroeg is het zeker wel maar ik vind het echt niet erg, vind ze heerlijk *denkt aan het koude, gure weer...zittend op de bank met een kop warme chocomelk* Trouwens de kerstboom hebben we al in huis, ligt ingepakt in een doos op zolder
O, lekker! (Helemaal sinds ik op koemelkvrij dieet ben, is het toch wel heel fijn dat ze zo vroeg in de winkel ).
Kom maar op met de herfst en winter!!! We zijn alweer bezig met de voorbereidingen voor Halloween Wat het helemaal speciaal maakt is dat ons eerste kindje in December geboren wordt. Dus nog een extra reden om zin te hebben in de herfst/winter!
Ohhh... pepernoten! Lekkerrr!!! Vooral die met chocolade! mmm Ik heb ze nog niet gespot. Is maar beter ook denk ik. Ik kan die dingen nooit laten liggen. Maar nog erger: marsepein!!! jammie jammie!
Oh... lekker! Hier nog niet gespot maar de kikkers en muizen, pepernoten en gevuld speculaas lusten we hier ook wel!
@dess haha ja dan heb je hem altijd in huis @bamjolan dan klinkt het ook heel snel als je het zo neerzet. het is ook zo weer december, maar ik wil zo graag nog even genieten van de zomer. @melanie dan zou ik het klein neerzetten dat je niet veilig langs de kruidvat kan @sam dat is eind oktober weer toch (30e???) jammer dat daar niet veel aangedaan word in Nederland. Maar bij jullie wel dus?
@ Ellen: Ik gokte al dat het over KV ging! hahaha... heb er een paar jaar gewerkt. Wat een ellende elk jaar. Zeker omdat er altijd dagelijk zakken kapot gingen en tja... zonde om weg te gooien he. Net als bij de paaseitjes, en de kerstkransjes en al die andere lekkere dingen is KV meestal de eerste
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr???????????????????????????????????????????? (sorry, hormonen....*grijns* maar heb er zooooooooooo'n zin in!!!!) Het eerste dat ik ze ooit had was 1 sept.
Hmmm lekker En ach, met dit weer geeft het ook niet. Ons wannebe openhaardje is ook al weer aan geweest ( geheel tegen mijn principes in ).
@melanie en jullie maar pepernoten blijven eten omdat het idd zonde is ze weg te doen @taliaa haha bij de kruidvat zijn ze te koop volgende week ook maar voor 0,49 cent dus inslaan zou ik zo zeggen haha! @aszz haha wannabe openhaard prachtig ik wil de kachel ook nog niet aan hoor. doe ik wel een dikkere trui aan (fluit nee hoor is helemaal niet koud hier haha)
Ik was vandaag in tuincentrum in Leusden en daar waren ze de kerstshow al aan het opbouwen...het is toch bizar!!!
kruitvat here we come!!!! Hoop wel dat het van bolletje is. (verwend he) Heb er zoooooo'n zin in!(had ik al een paar weken...)
Na het gekwakkel van de laatste weken denk ik steeds vaker; laat die zomer maar zitten, doe dan maar meteen écht herfst en winter... Leef er al helemaal naar toe, merk ik... En pepernoten, jaaaa! Ga ze over een poosje weer lekker zelf bakken, heerlijk!!
Openhaard; het wordt morgen 15 graden, dus ik had al bedacht dat ie hier morgen voor het eerst aangaat!! Lekker tv (so you think...) kijken voor de openhaard, de dag erna lekker allemaal vrij