neuspeertje drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelala, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mijn zoontje was pas voor de eerste keer verkouden met een jaar...maar ja, het is voor z'n eigen bestwil en ik leg hem in d houdgreep haha!hij schreeuwt moord en brand maar het is meteen daarna over en dan zijn we weer dikke vriendjes. Het is gewoon beter dan niet prettig ademen.dus dan maar even onder zachte dwang en wel voorzichtig...

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier ook vaak onder dwang hoor haha!
    Maar als papa thuis is dan probeer ik het nog weleens te doen als hij de fles geeft. Snel neusspray aan het begin van de fles en dan aan het einde van de fles de snotzuiger. Soms trapt ze er weleens in. Maar meestal is het wel een strijd ja

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Voel me bijna slecht, maar ik doe eigenlijk niks behalve grote stukken met m'n nagel eruit vissen. Maar verder gaaf het vanzelf wel over. Ik heb zelf ook een hekel aan neusspray, wil dat m'n dochter niet aan doen!!

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik snap je! ik vind het ook verschrikkelijk om te zien dat hij met die neusspray zo gaat huilen en gebruik het ook liever niet. maar als het echt vast zit doe ik het maar wel. Het is dan echt beter voor hem dat alles los komt. Er zijn wel meer dingen die moeten die niet leuk zijn voor hem (vaccinaties bijv.) maar ja...

5. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook een heel gevecht om neusspray erin te krijgen en vervolgens de snot eruit. Maar het moet maar, als ik niks doe dan ademt die amper en dat vind ik helemaal zielig.
    Dus in de houdgreep en dan maar ff brullen, het is uiteindelijk voor zn bestwil en fijne nachtrust.
    Wat Luuf op de borst en rug voor het slapen als de neus leeg is en hij slaapt iig de nacht door

Deel Deze Pagina