Mijn neuspiercing is al een weekje ontstoken en wat kan ik hier aan doen? Ik spoel mijn neus elke dag 2a 3 keer met een psiologische water en doe ook zon neuspiercing spray op. Ongeveer 1 maand geleden is mijn neus gepierced.
Dan zou ik de piercer bellen voor advies! Die kunnen je vaak het beste vertellen wat je kan/moet doen. Is het lang geleden dat je hem hebt laten zetten?
Oei ziet er niet goed uit hoor! Ik zou um eruit halen, laten genezen en dan opnieuw laten zetten. Vroegere vriendin van mij heeft dat ook gehad
Absoluut NIET uithalen! Als het dan dichtgroeit sluit de ontsteking misschien in en dan ben je nog verder van huis. Het ziet eruit als een soort wildvlees.. ik zou wel even de piercer bellen/langs gaan, die kan bevestigen wat het is en wat je kunt doen.
Dit dus! Echt niet doen hoor! Dan ben je nog verder van huis. Zit er alcohol in die spray? Zo ja, dat houd je wond open, net zulke rotzooi als sterilon. Zou even unicura zeep halen en daar 3x per dag je neus mee soppen. Werkt prima. Is een groen blok zeep en antibacterieel. Kost geen drol.
mijn vriendin had het ook en heeft gelijk eruit gehaald en tijd later opnieuw laten zetten je moet zelf weten maar dit kan heel naar worden heb zelf me neuspiercing al 15 jaar dus geen idee gelukkig hoe het moet zijn maar anders idd morgenochtend gelijk contact opnemen met piercer
Ik heb zelf veel piercings en dat ziet er zeker niet goed uit, je hebt dus al van alles geprobeerd maar het helpt niet, het beste is echt eruit halen en laten helen. Desnoods weer opnieuw laten zetten als alles goed genezen is maar dit is niet gezond.
Volgens mij is het een vochtbultje en dan moet je zeezouten en er verder gewoon afblijven. Ol het piercingforum vind je heel goeie en betrouwbare info.
Er zit geen alcohol in maar D-gluconzuur en ethanol( vraag me niet wat dat zijn) Dus unicura ga ik dan maar proberen.
Op dat forum lees ik ook steeds zeezouten. Ik gebruik zo'n physiologische water is dat niet goed of moet ik hem zelf maken?