Neuspiercing

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang grote knopje inhouden

1. 3 dagen

2. 1 week

3. 2 weken

4. 1 maand

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb woensdag mijn neus laten schieten, die mevrouw adviseerde mij om 3 dagen dit grote bolletje in te houden. Maar is dat niet te weinig. Tuurlijk wil ik liever een kleintje in doen maar is het gaatje na drie dagen al goed open? Die mevrouw van de juwelier heeft mij geadviseerd om na drie dagen een piercing te dragen met een bolletje aan het einde van het staafje. Omdat die moeilijk uit je neus komt en dus niet zoveel risico heeft om hem kwijt te raken waardoor je neus weer dicht gaat.

Nu is de vraag hoe lang hebben jullie dat grote bolletje ingehouden?

Een piercing met een bolletje eraan of een normaal staafje zonder bolletje?

En ik lees nu veel op internet dat schieten slecht is? Is dat waar?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    toen ze dat bij mij hadden geschoten kreeg ik ook zo'n gigantische knop
    maar die moest ik 8 uur inhouden toen mocht ik zo'n kleine staafje erin doen met zo'n heel klein bolletje zodat ie er niet uit kan vallen

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb er "vroeger" een ook laten schieten.
    Ik had het grote knopje er 1 week in gelaten en heb daarna gewisseld naar een kleine met een bolletje.

Maar dat is ZO gaan ontsteken! Het trok zelfs richting mn oog!
    Heb het er dus na 2 weken al uitgehaald en mooi dicht laten groeien.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Marline :oops: en doet dat pijn als je hem er uit gaat halen? die piercing met dat bolletje? En heb je er problemen mee gehad ik bedoel een ontsteking ofzo?

@ Vosje :confused: wowww dat lijkt me erg. Ik ontsmet het drie keer per dag. Gisteren heb ik die grote knop er uitgehaald en ook goed schoongemaakt met alcohol. Maar toen ik hem er weer terug in zette deed het pijnnnnn :confused: Het leek wel net als of het in mijn neus weer dicht was gegroeid maar dat lijkt me sterk in 3 minuten

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ja, ik ontsmette het ook steeds..
    Maar ja.. Ik was verkouden :(

En inderdaad, na een week eruit halen om te verwisselen deed zeer!
    Au!

Nee voor mij hoeft het nie meer :D

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) Niet echt een pretje dus :)

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hihi nee.. Maar er zullen er vast zijn die meer geluk hebben gehad als ik :)

Ik heb altijd pech :)

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb me neusbel nu al 11 jaar en nog nooit geen problemen mee gehad

ik had me grote neusbel een maand erin gelaten om het echt goed telaten genezen goed ontsmetten en af en toe draaien zodat ie niet vast gaat zitten

dan kan je een gewone kleine in met en piep klein bolletje aan de achterkant zodat hij er niet zo makkelijk uitkan

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik mijn neuspiercing ook al 10 jaar en ik weet eigenlijk niet meer hoelang ik die grote er in heb gehad.

Ik zou geen piercing nemen met een bolletje achter,ik heb wel een neuspiercing gewoon gekocht bij een juwelier maar die van mij is gebogen,net een haakje zal maar zeggen.
    Is super makkelijk om er uit te halen maar hij is er nog nooit vanzelf uitgevallen.

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja die heb ik ook met zo,n haakje maar die met een bolletje is ook fijn atans dat vind ik heb er nooit geen last van

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hij is zo zeg maar http://www.strange-steel.nl/N_frame.htm ... _41-1.html
    Ik heb er 1 van witgoud en die heb ik al jaren,hij koste wel 22 euro maar het is wel kwaliteit met die goedkope vallen altijd de steentjes eruit namelijk.
    Ik heb alleen een stukje van het uiteinde geknipt omdat hij te lang was voor mij dus ik heb die draai zal maar zeggen er niet meer op(is ook beter die draai is ook vervelend)

12. Niet meer actief

Ik heb al 10 jaar mijn gaatje, steek er nooit iets in maar het gaat ook niet meer dicht. Hoelang een bolletje geen idee, ben nog eentje die ze zelf gestoken heeft :oops:

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Nouky :) dat heb je dan goed gedaan hihi :) Zou ik nooit durven :)

Die mevrouw bij de juwelier zei drie dagen maar ja dat lijkt mij wel sterk :) hihi maar met zo een grote knop :) lopen is ook niet echt leuk hahahah :)

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Mvjason idd zo een bolletje lijkt mij ook wel fijn. Maar als je nou een andere er in wilt doen. Ik heb gehoord dat die met die bolletjes er heel moeilijk uit gaan. En heel erg zeer doen bij het er uit halen? Maar zo een haakje lijkt me niet echt fijn :)

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb nu alweer 16 jaar een neuspiercing en in het begin heb ik heel veel gedraaid aan de piercing zodat hij los bleef zitten na 1 week was hij al goed droog en kon in pijnloos draaien eraan en heb ik hem verwisseld voor een kleinere die heb ik inmiddels dus alweer 16 jaar in heb gewoon een heel klein oorbelletje met diamantje als neuspiering zodoende kan ik hem dus ook niet kwijt raken die bolletjes voelde zo raar aan

groetjes nathalie ;)

16. Niet meer actief

heb hem nu bijna 11 jaar en het grote knopje heb ik 6 weken mee gelopen net als een oorgaatje zeg maar wel ontsmetten en draaien. heb verschillende neuspiercings geprobeerd, maar heb nu gewoon een oorbel met een klein knoje in en die met een tang gebogen dat die niet uit mijn neus valt.

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ mamaatjevan4 ok bedankt voor de info meid :) Ik draai er ook steeds mee. Tot gisteren kon ik niet eens normaal gapen maar vandaag gaat dat wel :)

Trouwens iedereen bedankt voor de info :D

18. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik moch na 4uur mijn groot bolletje vervangen altijd goed gegaan geen pijn gehad en geen ontsteking.

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Volgens mij duurt de genezing van een neuspiercing 7 weken en moet je dus ook zolang die grote erin laten zitten.

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Heb me neusknopje nu ruim een jaar, eerste instantie had ik een zweerknopje (zoals je ook bij oorbellen krijgt), na 3 weken zoiets heb ik hem eruit gehaald en andere ingedaan. Ik heb in die 3 weken flink ermee gespeeld,had ook verder geen last,heb nog steeds een knopje in.

Deel Deze Pagina