De antwoorden verschillen best wel bij de een een oaar uurtjes bij de ander een paar weekjes. Ik hou die grote wel gewoon tot zondag in speel er wel veel mee. En ga Zondag avond wel zo een kleintje erin doen.
hey meid tja het deed wel ff pijn toen ik die andere erin deed maar als je hem goed blijft shoonmaken en blijven draaien anders gaat ie vastzitten en doet het langer pijn als ik die kleinere staafje eruit wou halen om ff schoon te maken sprongen de traantjes altijd wel ff in mijn ogen en moest ik niezen omdat er altijd wel een paar korstjes omheen gaan zitten ik heb 1x een onsteking gehad maar dat was met mijn tepel piercing voor de rest bij andere piercings niet veel succes
ik heb hem gelijk verwisseld voor een kleine. ik vond die grote echt zo lelijk. gewoon blijven ontsmetten, zo vaak mogelijk.
Ik meen dat ik hem ook n maand erin heb gehad...Maar zonder sluiting want t was n gewone zweer oorbel zeg maar en dat zat veelste strak. Dus na n dag de sluiting eraf gepeutert en zo laten zitten. Heb 3 jaar met n oorbel met omgebogen uiteinde gelopen maar die bleef niet echt fijn zitten en soms wassie ineens weg in bed...was steeds zo'n gezoek Dus maar een gekocht met bolletje....Die heb ik nu alweer... 7 jaar ofzo.. En hij kan er niet meer uit Zou best eens iets anders erin willen doen. Zijn tegenwoordig zoveel leuke dingen en ze zijn zelfs voort gewoon bij de V&d te koop (je wil niet weten wat n gezoek t vroeger was voor me...kwam toen nog niet zoveel in grotere steden zoals Amsterdam bvb) Maja ik durf niet door te trekken want ben bang dat ik dan t gaatje uitscheur ofzo...Dus dan maar dit onwijs kleine knopje met diamantje tot ik er bij neer val
@ Wilma hahaha dat is wel minder dat je hem er helemaal niet meer uit krijgt Maar ja als je er geen last van hebt zou ik zeggen laat zitten hihi
Ik heb mijn neuspiercing nu al 10 jaar. En toen ze hem erin piercde bij een piercing shop en hij deed gelijk een mooi klein bolletje erin! Van goud Die heb ik er nooit uitgehaald. Er zit ook zo bolletje aan de achter kant dat die dan niet zo makkelijk eruit kan. Soms haal ik hem er wel eens uit met me ring per ongeluk en dan gil ik wel even
ik heb ook 8 jaar een piercing gehad...heb nog 1 met een bolletje aan de achterkant gehad, want die kreeg ik er niet doorheen...was erg pijnlijk.. ik heb nu 1 van de lucardi een gouden en die is gebogen erg handig..
Hmm dat wordt dan maandag even kijken voor 1tje met een boogje ben zo een schijterd dat ik nog steeds die grote in heb even kijken al 4 dagen (niet echt lang maar mocht hem na 3 dagen er uit halen ) Ik durf die met zo een knopje er niet in te doen
Ik heb hem er geloof ik twee weken ingehad, dit ook omdat hij heel erg was gaan ontsteken. Heb 1x een piercing gehad met zo'n bolletje eraan,maar dat doe ik nooit meer. Ik trok hem er in mijn slaap toch uit ( of hij bleef in mijn kussen hangen) en is een stuk pijnlijker om sochtends weer in te doen. ik heb hem helaas uit moeten doen omdat we geen piercings meer mogen op het werk.
Helppppp ikkrijg die grote knop er niet uit ikkan het wel een beetje eruit krijgen maar het laatste stukje lijkt wel vast te zitten terwijl ik er steeds mee heb gespeeld. Wat moet ik doen ?
eindelijk is de grote piercing eruit heb nu een kleintje met een balletje ingedaan maar dit is een vierkante steentje ik wil een klein rondtje maandag kijken naar een andere
ik had altijd een gewoon oorknopje in mijn neus, een heel kleintje met zo'n kroontje er achter. Die met zo'n boletje aan het eind kreeg ik er echt niet uit en moest dan de pircing kapot maken om hem uit mijn neus te halen! Grote knopje heb ik wel een week of 2/3 ingehad