Hoi, Ik kan het niet helpen en moet het eerlijk toegeven, sinds ik een dochtertje heb ben ik officieel kleertjesverslaafd! Soms zit ik 's avonds uren op internet te neuzen naar de nieuwste & leukste shirtjes, broekjes & schoentjes. En of ze dat nou echt allemaal nodig heeft? Nee joh, dr kledingkast puilt uit... De pakketbezorger en ik zijn inmiddels bekenden van elkaar, ik bespeur toch echt een ondeugende glimlach op zijn gezicht als hij het zoveelste pakketje van kleertjes.com of amazingkids komt afleveren... hij pikt ze er waarschijnlijk allemaal uit die shopverslaafde mama's! Please vertel me dat dit herkenbaar is voor jullie en dat dit over gaat naarmate je kindje ouder wordt... dit kan toch zo niet door gaan? Ik mag nog wel 3 meisjes krijgen die ik ook allemaal kan kleden, zonde van die bergen zo goed als nieuwe kleertjes die al te klein zijn... en ach, anders begin ik over een jaartje wel een eigen webshop hihi Raden jullie therapie aan?
Hahaha heeeeeel herkenbaar!!! Of het over gaat kan ik je niet vertellen maar ik vrees het ergste . Het ergste hier is dat ik niet de enige ben die deze verslaving heeft maar mijn partner ook zodra hij vrij is gaat hij "even" met de kleine naar het centrum en komt met minimaal 4 setjes weer thuis . En dan maar excuses zoeken om het goed te keuren "Ze is bijna jarig moet wel een leuk zetje voor komen" "De dag voor haar verjaardag viert ze het om de opvang moet ze natuurlijk ook leuke kleertjes hebben" "We gaan bijna op vakantie moeten natuurlijk wel genoeg kleren hebben in alle soorten want je weet natuurlijk nooit welk weer het gaat worden" "Tjha zo een aanbieding kn ik natuurlijk niet laten liggen" En ga zo maar door . En ookal heeft ze zooooo veeeeel kleren ik denk dat ik bij een eventueel zusje net zo goed heel veel zal kopen want tja je wilt natuurlijk niet dat je tweede meisje op de foto's steeds de zelfde kleren heet als haar grote zus . Shopse
Zeven paar jassen Vijf paar schoenen Voor twee weken kleding 8) en dan nog ben ik net naar de stad geweest en heb met zoveel leuke dingen in mijn handen gestaan,....ow... ik kon me beheersen.... vandaag wel
Oh joh, het kan dus nog erger... een mama EN een papa die koopverslaafd zijn! Dit geeft rust... we doen het nog best netjes hier met 1 iemand die zich niet kan beheersen... 7 jassen ... whoehahaha... heerlijk! Hadden jullie trouwens ooit gehoord van Name-it, Vingino, Noppies etc voor je een kindje had? Zei me werkelijkwaar NIETS en nu blijf ik het intypen bij google...
Nee, ook niet van Bikkembergs en Monnalisa Maar dat zijn eigenlijk ook merken die geen volwassen kleding/schoenen verkopen. Ik kende ook Dora en Diego of Hopla en Bumba niet!! Kinderliedjes meezingen gaat me na urenlang vier cd's afspelen goed af hahahahahaa..
Hmm.. Als ik de leeftijden van jullie kindjes zie...word ik niet zo blij Ik had gehoopt dat t wel zou minderen namate ze ouder zou worden. Gelukkig ben ik niet van de merken enzo en koop het een en ander 2e hands...maar ben nu dus wel MP verslaaft ondertussen... En ja die pakketjes berzorger kent me ja, heel ZEKER weten. Had nml n tijdje terug een pakketje wat bezorgt zou worden maar hij kwam nog niet (weet zelfs al de tijden ) en dus ben ik even met mn meisie en mn jongste zoon naar de winkels gegaan (jaja ook kleding gekocht...) En toen we halverwege onze redelijk lange straat waren kwamen we hem tegen, die pakketjes bezorger. Ik vroeg of hij een pakketje voor mijn huisnr had...want naja...wilde het wel nog graag hebben (wist nml dat hij al bij mij langs geweest moest zijn...want weet uiteraard OOK van welke kant hij altijd af komt ) En ja zegt hij...hier is het, en hij geeft me een grote doos. Ik vraag nog of hij wel zeker weet dat hij dat zo kan geven aan me was nml al opzoek naar iets met mn adres... Nee was goed zo hoor...hij wist wel dat ik daar woonde!
Haha, onze pakketbezorger groet me al als ik hem elders in de wijk tegen kom. Maar dat komt ook wel omdat kleren voor m'n twee stiefkids sinds de zwangerschap meestal via hm.com komen en alles wat we aan studieboeken enz bestellen ook bezorgd wordt, Maar herkenbaar hoor. Ging gisteren nog even kijken of ze een roze joggingbroekje hadden bij prenatal, (die 6 euro broekjes) en kwam terug met een witte, blauw t-shirtje en een roze zomerjurkje met spaghettibandjes, LOL.
Nee geen last van gelukkig. Ik vind het leuk om wat voor hem te kopen en hem leuk aan te kleden maar genoeg = genoeg.
Hier ook zo. Ik vind het heel leuk om kleertjes voor mijn meisje te kopen, maar ze heeft geen kleding in overvloed nodig. Ik heb van maatje 62 zoveel(voornamelijk gekregen), dat ik van ellende niet meer weet wat ze aan moet, dus voor maatje 68 hebben we het rustig gehouden.
eum een jas in de zomer? hahaha ps ik heb zelf nog maar slabbertjes gekocht..en zijn kast puilt uit van de kado gekregen kleren.. echt erg.
Nee heb ik geen last van. Maar goed, wij hebben daar ook het geld niet voor om bergen kleding te kopen. Hij loopt (kruipt ) er goed bij hoor en ik koop ook weleens kleertjes van bijv. Prenatal, maar als ik genoeg heb dan stop ik. Hij is er zo weer uitgegroeid en als ik een aantal setjes heb, dan ben ik tevreden.
Ja ik stop ook als ze genoeg heeft voor een bepaalde maat...maja...dan kan je leuk aan het volgende maatje beginnen, toch? En om de daad bij het woord te voegen. Heb n week terug 25,- gekregen van mn moeder voor een pakje voor Wendy. Had al iets gekocht voor 6,- en nu van de rest van het geld nog eens3 pakkies (en dit keer allemaal nieuw ipv MP spul). Koop wel veel, maar wel binnen budget. Maakt het een sport Vind het met t warmer wordende weer wel weer even moeilijk wat ik zal kopen en wat niet... En ben nu opzoek naar rompertjes met spagetti bandjes...eerst werd ik er mee dood gegooit en nou wil ik ze....
de pakketbezorger hier weet precies hoelaat hij moet komen om mij thuis te treffen. Vraagt ook altijd hoe het gaat enz. Ik overweeg zelfs de volgende keer koffie aan te bieden hihi! Maar ik vind wel dat het minder is geworden. Was vandaag nog in een winkel met heel veel leuk spul, maar het kost ook veel geld he. Ik koop ook graag andere leuke dingetjes voor mijn dochter, speelgoed en buitenspeelgoed. Ik overweeg nu zelfs een fatboy voor haar te kopen, omdat ze zo leuk ligt op de doomoo. Wat ik vooral vervelend vind, dat ik haar veel liever in een spijkerbroekje van noppies of esprit (vingino!!!) zie lopen dan 1 van de zeeman. Als ik een kleertje bij de zeeman scoor, word ik daar echt niet blij van. En t-shirts shoppen bij de hema is ook puur praktisch. Terwijl ik haar zo schattig vind in haar laatste esprit outfitje (a 70 euro). Ik hoop dat het snel uitverkoop is!
Heel herkenbaar ik heb zowat heel de coccinelle in de kast liggen het is niet normaal meer, en hoevaak hij het heeft gedragen ..uhhhh.. schoenen daar wil ik al helemaal niet over nadenken wat die bij elkaar gekost hebben en dan denk ik nog wel eens dat als ik een dochter had gekregen het NOG erger zou zijn ivm meer keus ..
Ik had al een goede relatie met d epakketbezorgers omdat ik ook leveringen van leveranciers voor mn webshop aan de deur krijgt. Maar idd we zien elkaar wel veel vaker sinds de kleine er is
Wij hebben altijd wel teveel kleertjes per maat, maar dat is ook veel kleding van de Hema in de opruiming à 3 euro per stuk, altijd makkelijk voor in de luiertas, als reserve op het kdv of sowieso op het kdv, ze krijgt daar echt geen dure kleren aan. Nu kopen we ook nooit echt dure kleding voor haar. We kopen veel bij de Hema, ook wel bij H&M en de Zeeman en sinds kort heb ik Bakkaboe en Persival (voor als ze iets groter is) ontdekt. Betaalbaar en superleuk en weer eens wat anders dan dat Hemaspul (dat altijd zo wijd valt, niet handig met een dunne dreumes). Mijn vriend vindt mij trouwens wel een beetje koopverslaafd soms, maar dan koop ik 3 truitjes en 2 broeken bij de Zeeman voor 20 euro, dus hij heeft niets te klagen geloof ik .
Ik ben kleertjesverslaafd een pakjesverslaafd. Zo'n foute combie! Wat voor mij een goede en goedkope oplossing is gebleken is veel merkkleding bestellen op marktplaats. Ik koop me nu scheel aan oilily, cakewalk, vingino en dieselbroekjes voor weinig!