Mijn zoontje heeft altijd goed geslapen, zowel overdag als 's nachts. Maar sinds afgelopen maandag is dit opeens over. Overdag wil hij niet slapen en 's avonds komt hij moeilijk in slaap waarna hij midden in de nacht nog een huilbui van 1,5 uur krijgt. Er is niks veranderd in huis, in zijn omgeving of in zijn eetpatroon. Wel is hij flink verkouden, maar hij heeft geen oorontsteking volgens de HA. Heb wel z'n bedje aan het hoofdeind wat omhoog gezet om verlichting te geven op z'n oortjes. Ik smeer hem elke keer in met luuf als hij naar bed gaat en hij krijgt neusspray. Maar vorige week was hij ook al zo verkouden en toen sliep hij wel gewoon. Verder is hij bezig met z'n kiesjes, maar daar smeer ik dentinox op. Heb vanmiddag een zetpil gegeven om te kijken of hij dan wel slaapt (begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet zo voor die zetpillen en gebruik ze echt niet snel), maar wilde kijken of hij misschien ergens pijn heeft, ik dacht dat als hij nu wel zou slapen, hij dus waarschijnlijk ergens pijn zou hebben. Maar nee dus, het is alleen maar huilen huilen huilen. Ik weet dat het een sprongetje kan zijn, maar hoe help ik hem daar dan zo snel mogelijk doorheen? Wie heeft er nog tips wat ik kan proberen?
Oei, ik hoop niet dat het een sprongetje is want mijn kleine meid slaapt juist de laatste tijd echt super! Een paar weken geleden werd ze ook opeens weer een paar keer wakker s'nachts, misschien was dat haar sprongetje dan? (ze is 2 weken later geboren). Maar goed, ik zou ook niet weten wat je eraan zou kunnen doen, sterkte in ieder geval!