sprong 5 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hoi hoi,

Heel graag zou ik jullie ervaringen willen wat betreft de sprong met 5 weken. Hoe uitte dat zich bij jullie kindjes? Of hadden zij er helemaal geen last van?
    Ik denk dat mijn zoontje er midden in zit huilen niet slapen alleen maar bij mama willen zijn.....
    En is het daarna wel weer helemaal goed gekomen bij jullie,ik heb er soms een hard hoofd in hahaha:)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor heeft ze tot nu toe prima doorstaan. Het enige wat ik aan haar merk is dat ze wat minder goed slaapt en vaker wil drinken. Dus haar 'schema' is dan anders.

Komt dus helemaal goed (en dan begint het weer van voren af aan :p)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De hele dag bij mij willen hangen en het liefst met haar neus tegen mijn borst zodat als ze wilde ze kon drinken.
    Huilen als ik haar ook maar even weg legde of in bed wilde stoppen.
    Ik liep de hele dag met haar heen en weer.
    Ik heb dus na 2 dagen mezelf op de bank genesteld met haar liggend voor me zodat ze overal bij kon en een film aangezet.
    Daarna werd het gelukkig beter.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben die sprongetjes nooit zo gehad. Die 1e kon ik misschien nog herkennen. Maar mijn jochie was wel vaker overstuur als het wat druk was geweest met bezoek.

En daarna heb ik ze nooit meer gehad. Wel sprongen in de ontwikkeling, maar nooit op die voorspelde tijden..

Deel Deze Pagina