Aantal voedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Jora, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jora

Jora Lid

1 sep 2008
    12
    0
    0
    Mijn dochter van nu 3 weken moeten we vaak 'snacht wakker maken voor de voeding. Afgelopen nacht kreeg ze om 02.00 en zou ze dan weer om 06.00 moeten krijgen. Ze zit op namelijk 6 voedingen per 24 uur. Ik geef haar flesjes van 135cc die ze de ene voeding wel leeg drinkt en de ander voeding niet. Ze komt wel steeds per 24 uur zo rond de 600cc totaal. Nu hadden wij de wekker gezet voor de voeding van 06.00 maar zijn weer in slaap gevallen. Heb haar om 8 uur wakker gemaakt voor de voeding. In haar normale ritme van de afgelopen week krijgt ze altijd 's morgens om 09 uur voeding. Feitelijk geeft ze nu dus een voeding overgeslagen. Nu is mijn vraag mag dit al, ze is nog maar 3 weken? Op zich komt ze wel aan het aantal cc per kg aan lichaamsgewicht, maar dan dus in 5 voedingen.
    Graag je advies

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi Jora,

Kijk gewoon hoe ze het door de dag heen doet, vaak lossen kindjes dit zelf wel op hoor. zo kunnen ze bijvoorbeeld de volgende voeding eerder komen, of een keer extra. kijk gewoon naar je kindje en zie maar. geef gewoon wanneer ze wil.

fijne dag verder,
    heidi margit

3. Jora

Jora Lid

1 sep 2008
    12
    0
    0
    dank je wel voor je snelle advies!

Deel Deze Pagina