neusspray hoelang houdbaar ?

Discussie in 'Verzorging' gestart door nancy1981, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    ons zoontje word over 8 dagen zes maanden en is sinds vandaag flink verkouden
    hy hoest en snottert ontzettend
    een paar maabnden geleden was hy ook verkouden en toen heb ik bij de apotheek zoutoplossing neusspay gehaald en gebruikt
    nu wilde ik dit vandaag weer gebruiken en zie op de verpakking staan na opening 1 maand houd baar
    dus dit kan ik nu niet meer gebruiken en moet ik straks meteen ff nieuwe halen maar dat betekend dat als ik de neusspray gebruik hem telkens kan weg gooien als de kleine niet meer verkouden word binnen die maand doen jullie dit ook of is jullie neusspray langer houd baar ?

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    De neusspray die ik gehad heb, was ook maar 1 maand houdbaar na opening. Ik denk dat dit het geval is voor de meeste neusspray's.

Ik zou in ieder geval een flesje dat langer dan een maand geopend is niet meer gebruiken bij m'n kindje.

Mvg,

Kathy

3. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    hoi Kathy

nee dat doe ik ook niet. MIjn man halt meteen nieuwe zodra hij straks thuis komt.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zoutoplossing kan je tot 3 maanden na opening gebruiken hoorde ik gister in de winkel

5. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    hoi

ik heb gisteren nieuwe gehaald bij etos en deze is tot 6 maanden na opening houdbaar

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wel een tip is om de neusspray na gebruik steeds te desinfecteren met een beetje alcohol, anders blijf je constant dezelfde baccillen in je kindjes neus duwen.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jo, die tip kreeg ik een tijdje terug ook. Is eigenlijk heel erg logisch maar ik stond er helemaal niet bij stil. Het werkt echt want Louise is nu veel sneller van de verkoudheidjes af!

Deel Deze Pagina