Mijn vader ligt in het ziekenhuis en ik weet zeker dat hij het erg leuk zou vinden om mijn dochter van 9 maanden even te zien, maar ik weet niet of het slim is om haar mee te nemen? Ben bang dat ze iets oploopt daar. Wat zouden jullie doen?
Ik zou me niet eens hebben bedacht dat dat een overweging is. Dus ja, ik zou zonder twijfel gewoon gaan.
Zal wel meevallen. Gedurende de 1e jaar van mijn zoon moesten we vaak naar het ziekenhuis, zowel op bezoek als afspraak bij de kinderarts. Niks opgelopen. Bij de kinderopvang steken ze elkaar sneller aan is mijn ervaring.
Ik heb mijn zoontje gewoon mee genomen naar het ziekenhuis toen mijn oma daar lag. Wel eerst gevraagd of het kon aan de arts ivm chemo's enzo, aangezien ik zwanger ben en J. natuurlijk nog heel jong is.
Beetje afhankelijk van de afdeling waar hij ligt en zijn eigen aandoening. Overleg gewoon even met de verpleegkundige van de afdeling.
Wat vervelend dat je vader in het ziekenhuis ligt! Ik zou het persoonlijk niet doen. Zolang mijn baby er niet zelf hoeft te zijn neem ik hem liever niet mee naar een ziekenhuis. Maar dat ben ik. Je zou het inderdaad bij de verpleging na kunnen vragen en is ook afhankelijk van de afdeling waar je vader ligt. Misschien ook afhankelijk van de duur van opname? Je zou ook een video opname kunnen maken speciaal voor opa Beterschap voor je vader!
Toen mijn schoonmoeder in het ziekenhuis lag (asbestkanker) is Max elke keer gewoon meegeweest. Wij hebben hem alleen op het laatste niet meer meegenomen maar dat was omdat ze er toen zo slecht aan toe was dat het voor niemand meer fijn was... Gewoon meenemen dus als je vader dat graag wil
Hier ging dochter al vanaf kleins af aan mee. Met 2 weken had ik een afspraak in het ziekenhuis en heb geen moment getwijfeld haar thuis te laten. Nu is ze zelf het eerste jaar ook kind aan huis in het ziekenhuis geweest en toen mijn moeder er een aantal weken lag, ging ze zeker 2 keer per week mee, uiteindelijk vonden wij het juist goed dat ze mee ging, want zo leerde ze ook dat je in het ziekenhuis kunt komen zonder vervelende onderzoeken, ze had namelijk op een gegeven moment echt een angst als we het ziekenhuis al binnen kwamen en hiermee is dat dus wel weer verdwenen. Zolang de zusters van de afdeling maar niet te dicht bij kwamen want witte jassen blijven eng
Wij hebben zoontje gewoon meegenomen toen m'n vader in het ziekenhuis lag en wat fleurde m'n vader daarvan op, één keer mocht ie niet mee de kamer in vanwege een mogelijke infectie bij m'n vader...bleef één van ons gewoon met 'm op de gang en ze konden elkaar wel zien door het raam. Vanaf het moment dat m'n vader niet echt meer bij was hebben we niet meer meegenomen, verder nooit getwijfeld in de zin van dat ie wat op zou lopen ofzo...