na hoeveel maanden kregen jullie meiden een cyclus met het geven van borstvoeding. Ben reuze benieuwd wil zelf namelijk graag weer zwanger worden maar helaas nog geen cyclus. Zou heel graag willen weten hoe het jullie is vergaan!
Ik werd na 4 weken alweer ongesteld en daarna weer netjes na 4 weken. Ben dus al twee keer ongesteld geweest Mijn zoontje sliep na twee weken al door, hij kreeg geen nachtvoeding meer dus, dat is ook de reden dat mijn cyclus zo snel weer op gang kwam aldus de verloskundige. Xx Juf
Hier nog geen cyclus te bekennen en dat terwijl de nachtvoedingen er al vanaf zo'n 6 weken af zijn. Van mij mag het ook nog wel ff weg blijven. Maar blijf het ff volgen hier.
hmm toch vind ik het vreemd ik geef maar 3x bv nou die LAM methode is bij mij wel heel erg lam mijn dochtertje slaapt al zeker 3 maanden door en geef al zeker 1,5 maand maar 3x bv per dag hmm zou toch onderhand wel eens een cyclus moeten komen..
Hier nog niet echt een cyclus. De eerste menstruatie was eind maart en de tweede keer was het eind mei. Er zat dus twee maanden tussen. Afwachten maar!
Jeetje paprika jij geeft al super lang borstvoeding kei goed joh je zal wel mega trots zijn! even off topic geef jij wel bijvoeding nu of alleen bv (puur nieuwschierigheid omdat ik het echt top vind zo lang bv geven!)
Hoe doen jullie het dan qua anticonceptie, of doen jullie het gewoon zonder? Ik neem de cerazette (enkel deze mag bij bv) en deze is zonder stopweek in te nemen dus volgens mij word ik dan gewoon niet meer ongesteld zolang ik de pil inneem...
Ik doe NFP, op basis van slijmobservatie en temperatuur bereken ik mijn vruchtbare dagen en dan vrijen we met condoom.