Ik heb het idee dat op dit forum heel veel jonge meiden (net als ik) zwanger zijn. Sommigen hebben zelfs al kinderen. Waar ik woon (klein dorpje) begint men op wat oudere leeftijd aan kinderen. Nu ben ik benieuwd: hoeveel zijn er ouder en hoeveel zijn er jonger dan 23 jaar?
hee bobbie, ik heb niet gestemd want ben precies 23 en niet ouder of jonger dus. Het was mij idd ook al opgevallen dat hier gelukkig wel jongere moeders zijn, want bij mij in het dorp en in de omgeving ben ik echt een uitzondering. Ze weten het nog niet, maar ik denk dat als ik het vertel heel veel mensen denken dat het een ongelukje is, maar dit hummeltje is helemaal gepland. Ben wel bang voor de reacties van sommigen, maar aan de andere kant maakt het me ook niet uit. Ben dolgelukkig dat ik zwanger ben en hoop dat alles goed blijft gaan. groetjes Suus
Volgens mij had ik toch gelijk...dat ik veel jonge moeders op het forum ben tegen gekomen...echt heel leuk! Bij mij was het trouwens ook gepland en van de eerste keer raak! Ik heb zelf een meisje gezien op het forum van 24 die in verwachting was haar vierde kindje...echt heel knap hoor! Ik vind 1 kindje al eng, alles uitzoeken, beslissingen maken, grote verantwoordelijkheid enz.
Ik bedoel natuurlijk niet dat je niet meer jong bent als je ouder bent dan 23 he!? Want dan zou ik in juni ook een oude doos worden...hahaha Heb gewoon ff mijn eigen leeftijd gebruikt als grens
Ik ben ook precies 23 In mijn omgeving vinden mensen het helemaal niet vreemd, in mijn familie zijn de allemaal rond deze leeftijd aan de eerste begonnen. Ik had mezelf echter wel voor gehouden dat ik niet zo vroeg zou beginnen maar ja.... als je eierstokken eenmaal rammelen is er geen houden meer aan!
Ik ben alweer bijna 27 (wat een oudje he ) En zwanger van ons 3e hummeltje Heb een dochter van 5 en zoontje van anderhalf Bewust jong mama geworden.
Hoi, ben in december 24 geworden mijn vriend word 25 en we krijgen samen ons eerste kindje. De menigen zijn verdeeld...er zijn mensen die vragen of het gepland was waar ik ja op antwoord, waarna gezecht word 'echtwaar?' Heel gek sommige reacties zooo jong ben ik nu ook weer niet haha?! groetjes en succes