Ik voed zoontje nu bijna 4 maanden en dat gaat goed. Nu dacht ik in december ongesteld te zijn geworden en dat daarmee de cyclus weer op gang zou komen. Dat is dus reuze mee gevallen. Na 2 dagen wat bloedverlies (wat nog binnen de 6-8 weken na de bevalling viel) niets meer.. Maar.. Ik heb wel deze maand het gevoel ongesteld te moeten worden. Last van mijn buik, mijn rug. Veel trek en ben ook zwaarder. Ondertussen gebeurt er verder niets. Iemand enig idee? Wel eisprong, geen menstruatie? Komt het mogelijk door de sterilisatie die ik gelijk heb ondergaan bij de keizersnee of (ojee, het zal toch niet) zwanger? Dat laatste lijkt me heel onwaarschijnlijk maar toch. Borstvoeders die niet ongesteld 'zijn', voelen jullie ook elke maand een ongesteldheidsgevoel?
Hier ook voor 3 maand ongesteld, toen 5/6 weken niet en vandaag ben ik weer ongesteld geworden (vond het al zo raar dat zoonlief vannacht ineens honger had terwijl hij normaal doorslaapt). Afgelopen week wel meerdere keren last gehad van menstruatiekrampen. Moet eerlijk zijn dat ik me er niet heel veel zorgen over heb gemaakt..
Soms denk ik ook wel eens wat te voelen. Maar ik ben helemaal nog niet ongesteld geweest. Zoontje is nu half jaar. Man is gesteriliseerd. Ik ben ook wel eens bang voor zwanger, aangezien nr 3 al ongepland was,... Misschien eens aan de gyn vragen? Stomme vraag misschien, maar zit jij al een beetje in de overgang?
Ja ik herken het! Ik was bijna stipt met zijn drie maand ongesteld, iets van 30 dagen later weer. De afgdlopen dagen heel veel krampen, misselijk, emotioneel....maar het bloeden bleef uit. Ik heb zelfs een zwangerschapstest gedaan. Maar wat ik denk dat t is? Hormonen, wellicht een eisprong, maar vergeet niet dat ontzwangeren nu eenmaal tijd kost. Ik hou het iig daar maar op en voor de zekerheid maar extra voorzichtig zijn en altijd verschoonspullen mee op pad
Tja, wat is een beetje. Voor ik zwanger werd van de derde namen mijn hormoonwaarden wel af maar dat is niet zo vreemd voor iemand van inmiddels (nu) 41. Maar echt in de overgang ben ik nog niet. Ik wacht het maar eens af.. het is vooral een vervelend gevoel.
Nee dat had ik niet. De eerste keer dat ik ongesteld werd voelde ik dat twee weken van te voren, maar daarvoor geen maandelijks ongemakkelijk gevoel. Maar nu in de overgang wel.